Nr1504 verandert na aanzetten HDMI source

Gestart door Mister13, januari 24, 2015, 23:57:42

Vorige topic - Volgende topic

Mister13

Hallo,
Als ik mijn tv aanzet gaat mijn hr1504 middels arc ook automatisch aan. Alleen gaat hij automatisch na een paar tellen over op de tv/audio HDMI source ipv van de sat HDMI source waar mijn itv decoder op aangesloten staat. Na de nr1504 met zijn ab op de sat HDMI source gezet te hebben blijft alles werken maar onhandig is dit wel, werken met twee ab's.

Iemand raad hoe dit op te lossen?

RoGEK

Probeer eens HDMI control uit te zetten..
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

Mister13

Als ik dat doe dan kan ik met de ab van de tv het geluid van de marantz niet veranderen.

HansW

Tip: Met een programmeerbare Logitech Harmony of Touch kun je met één enkele afstandsbediening meerdere toestellen bedienen. Je maakt dan activiteiten aan welke de benodigde apparaten bevat en op de goede bron zet.
Je kan dan gerust HDMI control uitzetten, want een van de instellingen van een activiteit is aangeven met welk apparaat je het volume wilt regelen.

Zie ook: http://www.logitech.com/nl-nl/harmony-remotes
Met groet

pameijer

Goeie tip! Laat ik nu net toevallig komende week mijn Logitech Harmony 1100 te koop willen zetten voor een concurrerend prijsje  :-D.

€90,= met 2 oplaadstations, PM maar als je interesse hebt.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Mister13

Laat ik daar nu net geen interesse in hebben.

Iemand die wel weet hoe mijn probleem in de instellingen te verhelpen is?

spekkie99

Er is een instelling die kiest voor een standaard video bron of de laatst gekozen. Kijk eens of.die je kan helpen.

Mister13

Dank, al gevonden die instelling maar levert niks op. Begint op de laatste instelling maar wisselt na paar seconden naar TV Audio.

spekkie99

spekkie99

JanvanO

Pameijer.........ik heb interese in je Logitech.
Ik wilde je zojuist Pm"en maar krijg ieder keer een foutmelding.
Wil je me mailen op mijn mailadres     DHezius@hotmail.com       aub?

Bedankt

Jan
JanvanO