Marantz SR7007 geluid tv Zone 2

Gestart door dvh, januari 09, 2015, 15:53:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dvh

Goedemiddag,

Ik gebruik de Marantz SR7007 inmiddels alweer zo'n kleine 2 jaar naar volle tevredenheid, maar het leek me nu toch eens tijd om de multiroom optie te gaan benutten.

Wat ik graag zou willen lijkt zo simpel, maar ik krijg het niet voor elkaar en van de handleiding word ik ook niet veel wijzer. Hopelijk kan iemand hier me helpen met het volgende:

Ik heb in de woonkamer 2 televisies, waarvan 1 voor de kinderen. Nu is het de bedoeling dat het geluid van alles wat wordt weergegeven op de "grote" televisie via de speakers loopt. (dit werkt al jaren prima). en het geluid van alles wat weergegeven wordt op de tv van de kinderen ook uit de tv komt en dus niet via de speakers gaat. De kindertelevisie is via een hdmi kabel aangesloten op monitor 2.

Doe ik nou iets gigantisch fout, of is het gewoon niet mogelijk wat ik wil en kan het geluid van zone 2 alleen via speakers weergegeven worden?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groeten,
Dennis

Marvin

Volgens mij stuurt hij maar één HDMI poort tegelijk aan.

Siddartha

zone2 en de 2e hdmi uitgagn zijn twee verschillende dingen overigens, dus weet niet precies wat je nu bedoelt?
Marantz PM7004 - Cambridge Audio DAC Magic
Marantz CD6005 - Marantz ST7001 - Akai AS2000 draaitafel - Shure M44-7 element
Netgear ReadyNas Duo - Mac Mini
Boston Acoustics VS260S - Samsung 40F6400 Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ohm

pameijer

Je kunt instellen of het geluid uit de speakers of uit de TV moet komen. Maar dat kun je niet per HDMI-uitgang regelen. Wel zit er volgens mij een sneltoets op de ab, maar dat weet ik niet meer zeker.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15