Spotify laat hinderlijke pauze tussen nummers horen

Gestart door goof, juni 27, 2014, 23:06:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

goof

Zojuist een Spotify Premium proefabonnement genomen. Vanaf mijn mijn Marantz NR1504 kan ik nu Spotify draaien, waar ik zeer tevreden over ben. Behalve, bij het luisteren van sommige albums (Pink Floyd - the Wall) waar nummers naadloos in elkaar overlopen, laat hij tussen die nummers een zéér hinderlijke pauze van minstens 2 seconden horen. Je ziet dat hij dan naar het volgende nummer zoekt, en pas als hij dat geladen heeft gaat hij verder. Ik kan ook vanaf mijn Mac met Airplay diezelfde nummers streamen naar de receiver, maar zelfs dan laat hij nog een pauze horen, al is die pauze dan wel veel korter, het is eerder een hikje. Toch staat de optie om nummers in elkaar te laten overlopen zonder pauze gewoon aan op de computer. Op de receiver zelf kan ik zo'n instelling niet vinden. Is hier iets aan te doen, of zal ik hier mee moeten leven?

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

goof

Probleem opgelost! Ik maakte de fout om spotify via de Marantz app op de receiver te luisteren. Na downloaden van de Spotify app, worden de nummers correct naadloos afgespeeld.

Cornelis1921

Citaat van: goof op juni 30, 2014, 22:36:31
Probleem opgelost! Ik maakte de fout om spotify via de Marantz app op de receiver te luisteren. Na downloaden van de Spotify app, worden de nummers correct naadloos afgespeeld.
Zie je wel, fluitje van een cent. :wink: byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *