Radio geluid met tv beeld

Gestart door Lorenzo, juni 29, 2014, 22:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lorenzo

Een vraag speciaal voor deze dagen ;) :

Ik heb een sr5003, humax dvb via hdmi in en naar Samsung 4k tv via hdmi uit.  Nu zou ik graag het tv beeld willen doorgeven en in plaats van het geluid wat via de humax binnen komt, audio via de tuner af willen spelen. Als ik de input-functie wijzig dan heb ik of tv beeld en audio via functie tv, of audio via de tuner zonder beeld.

Iemand suggesties hoe tv beeld en tuner audio te combineren?

RP

Als je Humax  gewoon een chinchaansluiting heeft voor de audio achterin dan zou dat toch geen probleem moeten zijn?
marantz pm80, marantz cd6004, monitor audio Bronze 6 Yamaha ct800 jke mgk 226 vandamme blueseries

Lorenzo

Dank voor je reactie, maar ik begrijp je niet helemaal. De humax is met hdmi aangesloten op de matantz en ik gebruik niet apart een optische kabel of iets dergelijks. Kan de marantz sr niet radio met hdmi beeld tegelijk doorgeven?

RP

Ik krijg het vermoeden dat ik helaas je vraag niet helemaal heb begrepen.
Ik wil alleen aangeven dat ik zowel radio als tv betrek via de hdbox en dat deze twee prima afzonderlijk werken via de versterker..
Vr GR
marantz pm80, marantz cd6004, monitor audio Bronze 6 Yamaha ct800 jke mgk 226 vandamme blueseries