Beste mede-Marantzliefhebbers,
Allereerst zal ik me even kort voorstellen: ik ben Remco Rongen, 33 jaar en nieuw in de home-hifi wereld. Wel heb ik veel in Car hifi gedaan (waaronder ook sound quality wedstrijden enz.). Een paar weken geleden heb ik een Marantz UD5007 en een Marantz SR6008 gekocht. De receiver stuurt een Dali concept surround speakerset aan.
Over de gekochte spullen ben ik meer dan tevreden, ondanks dat ik denk dat door het doen van afstellingen en dergelijke er nog wel wat winst te halen valt.
Deze post plaats ik eigenlijk met een andere reden: Het gaat over het bedienen van de UD5007 Blu Ray speler met de Marantz app.
Wanneer de receiver op Blu Ray staat, kan ik met de app naar 'speler weergave' gaan en de belangrijkste functies bedienen. Dit werkt ook prima.
Maar, ik heb de UD5007 ook via een interlink gekoppeld met de receiver. Zo kan ik via de analoge aansluiting via stereo genieten van mijn set. Tevens zit ook de remote-aansluiting tussen de bijgeleverde receiver en speler gekoppeld. Wanneer ik nu de receiver in CD-speler mode zet, wordt ook een 'speler weergave' in de app weergegeven, alleen werkt de bediening deze keer niet.
Ik heb beide remoteaansluitingen getest op zowel 'int' als 'ext' stand, beide toestellen hangen aan hetzelfde netwerk en dataverbinding is goed (YouTube werkt op de UD5007).
Kan iemand mij vertellen wat ik over het hoofd zie? Of werkt deze functie niet op de manier zoals ik hem wil gebruiken?
Ik hoor het graag, alvast bedankt!