Dali Zensor 5 + Marantz nr 1604

Gestart door Rebekka, februari 07, 2014, 10:15:05

Vorige topic - Volgende topic

Rebekka

Nog even een korte update:
Donderdag was alles binnen.
Gisteren was ik van plan alles aan te sluiten, maar het tangetje dat ik heb om de kabels te strippen,
werkte niet meer.  nopompom
Dus vanmiddag ga ik even met mijn kabeltjes naar Hifi Klubben, want daar hebben ze vast wel
zo'n handig tangetje haha.

Dus nog even geduld..... clown1

polleke_cgc

In principe lukt dat met een patattemesje evengoed, maar is wel iets minder handig ;)...

Mijn Hifi-leverancier levert dan toch beter werk : die vraagt welke lengte je nodig hebt, en je krijgt die gestript mee...

Rebekka

Ze hebben de kabels gestript.
Ik kom er alleen achter dat mijn televisie te oud is en ik nog een scart converter nodig heb om de Marantz te koppelen aan de televisie. Ik dacht dat een geel,wit,rood kabeltje wel zou werken, maar die aansluiting zit er niet op. Zo blijven we lekker bezig.  redface

jgvh

Hoi rebecca als het goed is heb je je mooie hifi aankopen al eventjes wil je je ervaringen hiermee met ons delen?

Rebekka

Citaat van: jgvh op maart 06, 2014, 11:10:10
Hoi rebecca als het goed is heb je je mooie hifi aankopen al eventjes wil je je ervaringen hiermee met ons delen?

Jazeker, maar ik heb nog niet zoveel tijd gehad om alles goed in te stellen.   redface

Eerste ervaringen zijn goed.
Helaas paste de center speaker niet in de tvkast, dus die heb ik nog niet aangesloten.

Inmiddels heb ik ingesteld dat ik, als ik de afstandsbediening voor de tv gebruik, de Marantz ook het volume aanpast.

Internetradio is heel erg fijn. We hebben vaker de radio aan nu we deze mogelijkheid hebben.

Ik moet nog uitzoeken hoe ik mijn muziekbibliotheek moet aanspreken vanuit de Marantz, maar dat heeft allemaal niet zo'n haast.

Kortom: voor mijn doelen is deze Marantz alles wat ik hoopte. Volume kan in ieder geval luid genoeg.
Als ik weer wat verder ben, zal ik nog een update geven.