UD5005 en de Marantz app

Gestart door Cannondale_01, december 13, 2013, 17:50:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cannondale_01

Ik heb eindelijk mijn set nr1602 en ud5005 met lankabels aangesloten. Alles werk prima.
De marantz app gedownload op zowel iPad als Galaxy S3.
De app vind wel de reciver maar de DVD speler niet.  Oja ik heb wel meteen de nieuwste firmware geinstaleerd.
Wat gaat er niet goed.  Iemand tips/tricks
Thx luut

jazzman

Is je DVD speler te "zien" in je netwerk?

Cannondale_01

Ik zou niet weten hoe ik dat doe. Via mijn laptop toch? Help me eens aub svp.

pameijer

De UD5005 wordt niet ondersteund, helaas!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Cannondale_01

Das nie best.  Moet ik met die trage bediening van de ud5005  youtube bedienen.
Zijn er nog suggesties om dat op een betere/andere manier te regelen.

jazzman

Sorry hoor, je kunt het antwoord gewoon bij Marantz vinden.. Dit staat op de Marantz website:


De Marantz Remote-app vindt mijn apparaat niet of onderbreekt met een foutmelding. Wat moet ik doen?

De Marantz Remote-app vindt mijn apparaat niet of onderbreekt met een foutmelding. Wat moet ik doen?

De Marantz Remote-app (WIZZ) is momenteel te gebruiken samen met de volgende producten: M-CR603, NA7004, SR7005, AV7005, SR6006, SR5006, NR1602. enz enz enz.......

Cannondale_01

Idd.  Gevonden thx.  Jammer maar helaas.  Misschien dat ik wat kan met de youtube app. Die kan je ook koppelen. Ga ik morgen wel ff uitzoeken.

QuattroNL

Ik weet wel dat de ondersteunde apparaten alleen werken met de app als ze een vast IP-adres hebben.
Ik moet dat bij mijn SR5006 nog steeds doen.... App ziet er grafisch wel goed uit. Maarja, met m'n ab werkt ie snel zat. Als ik met de app wat wil doen moet eerst m'n tablet uit slaapstand komen.  :gaap:
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB