Marantz SR7007 en Airplay/netwerk

Gestart door Henders, oktober 26, 2013, 21:33:42

Vorige topic - Volgende topic

Henders

Goedenavond allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen: Mijn naam is henders en ben dus nieuw op dit forum. Heb een half jaartje geleden een Marantz SR7007 gekocht. Enige wat ik in het verleden van Marantz heb gehad was de Marantz CD17 cd speler welke ik had aangesloten op een Classe apparatuur met geweldige Infinity Renaissance luidsprekers. Deze opstelling verkocht omdat ik:
1. Meer wilde gaan streamen (met iMac)
2. Ook van Surround geluid/films wil genieten (met Synology 213+ en Dune 303)

En dat valt dus allemaal niet mee, om een goede balans te vinden tussen Stereo en surround maar uiteindelijk dus die fantastische SR7007 gekocht. Luidsprekers en Centerspeaker van Boston Acoustics en sub van Rel. Muziek komt vanaf een m' n iMac doormiddel van Airplay, beter gezegd, KWAM via airplay want sinds vanmiddag lukt dat niet of onregelmatig. Alles bedraad aangesloten en laatste halfjaar zonder problemen afgespeeld.
Op de een of andere manier verliest de Marantz de netwerk verbinding. Als ik in de settings van mn Netgear router kijk, dan zie ik bij de bekabelde apparaten soms wel en soms niet de Marantz staan. Alle firmware is helemaal up to date, alles gereset,kabels verwisseld etc maar nog steeds valt de muziek soms weg en heeft de Marantz geen netwerkverbinding meer.....wie o wie kan me hiermee helpen?

Alvast bedankt!
Henders

mistyforyou

Heb je de laatste firmware van Marantz op de SR 7007 staan !!
Dan kan het probleem verholpen zijn.