resolutie instelling ud 5007

Gestart door astonmartin, september 25, 2013, 12:37:40

Vorige topic - Volgende topic

astonmartin

Welke videoresolutie is nu het beste om in te stellen in het menu? Auto stand of 1080 p 24? Aangezien naar mijn weten alle blu ray's 1080 p 24 zijn is dit dan de juiste? Overigens heb ik hem op auto staan.

pameijer

Gewoon allebei testen en kijken of je verschil ziet. Laat je resultaten hier graag even weten! Het hangt er uiteindelijk van af welk apparaat in je keten de beste scaler heeft. Je UD, je receiver of je TV. Als je alleen BR's afspeelt maakt het geen jota uit, pixel voor pixel wordt gewoon weergegeven. Wel goed opletten dat je in je TV niet een of andere overscansetting nog aan hebt staan!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Bounty

Citaat van: astonmartin op september 25, 2013, 12:37:40
Welke videoresolutie is nu het beste om in te stellen in het menu? Auto stand of 1080 p 24? Aangezien naar mijn weten alle blu ray's 1080 p 24 zijn is dit dan de juiste? Overigens heb ik hem op auto staan.

Hangt dat niet heeeeel sterk van je TV af?
Ik zou zeggen alle resoluties uitproberen.
Als de resolutie te hoog wordt kan het volgens mij zijn dat er geen beeld is.

Suc-6 met uitproberen.