subwoofer blijft aanstaan

Gestart door Bas1957, augustus 05, 2013, 00:10:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bas1957

Hallo allemaal

Ik heb een Marantz NR1603 reciever en ben daar super tevreden over, ik heb er een Quadrant set op aangesloten en ook dat bevalt goed.Maar als ik mijn reciever uitzet blijft de subwoofer aanstaan ook al staat deze op automatisch geselekteerd, dus als ik mijn reciever uitzet moet volgens mij ook de subwoofer op stanby gaan, maar deze blijft dus aanstaan.
Kan iemand mij op het forum helpen wat hier de oorzaak van kan zijn

groet Bas

AndreC

Citaat van: Bas1957 op augustus 05, 2013, 00:10:39
Hallo allemaal

Ik heb een Marantz NR1603 reciever en ben daar super tevreden over, ik heb er een Quadrant set op aangesloten en ook dat bevalt goed.Maar als ik mijn reciever uitzet blijft de subwoofer aanstaan ook al staat deze op automatisch geselekteerd, dus als ik mijn reciever uitzet moet volgens mij ook de subwoofer op stanby gaan, maar deze blijft dus aanstaan.
Kan iemand mij op het forum helpen wat hier de oorzaak van kan zijn

groet Bas
Normaal hoort hij na 15 min uit te schakelen.
Bij mij is blauw led op sub aan, en na 15 min oranje standby, staat hier ook op auto.
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

Bas1957

bij mij is de led groen, en hij blijft ook groen, als ik de sub uitzet aan de achterkant van de sub wordt de led rood, maar volgens mij moet dat ook werken als de sub op auto staat.
Is er iemand die mij kan helpen wat er niet goed is

groet  Bas