Beeld UD5005 hangt soms

Gestart door Morrison, augustus 22, 2013, 17:56:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Morrison

Sinds kort merk ik dat bij sommige bluray disks het beeld af en toe een frame blijft hangen, en na ongeveer een seconde het beeld weer verder gaat.
Dit is niet bij alle blurays het geval, maar ik heb het bijvoorbeeld gezien bij Cars en Harry Potter and the Deadly Hallows part 1 + 2.

Het lijkt niet echt consequent om de zoveel minuten voor te komen, dus het is redelijk lastig aan te tonen, en is het niet bij elke bluray het geval.

Iemand al ooit hetzelfde meegemaakt?
Marantz SR6004/UD5005
B&W 684,686,HTM62
BK XXLS 400
Pioneer 4280XD
Sonos ZP90

Maus

Zitten er geen krasjes op de schijven?

Morrison

Nee geen krasjes. Ze zijn alle drie trouwens splinter nieuw uit het plastic gehaald.
Marantz SR6004/UD5005
B&W 684,686,HTM62
BK XXLS 400
Pioneer 4280XD
Sonos ZP90

Vinnyvinz

Sommige tv's doen dat bij 24 Hz materiaal, om de "zoveel" tijd hapert het beeld dan even.
De oplossing is zorgen dat de UD5005 geen 24Hz uitstuurt.
Niet alle films hebben 24Hz vandaar dat je het maar soms ziet.

sattie

Laatste software op de UD5005 ?

jowa

Ik heb bij de UD5005 van mij wel vaker dat het geluid een seconde of twee uitvalt.
Voornamelijk met DVD's en soms ook met Blurays en bestanden afgespeeld via een USB-stick.

Soms gaat de speler daarna compleet in standby  :?

Ik heb echter nog geen zin en tijd gehad om deze aan te bieden ter reparatie.


JohnWx

Citaat van: jowa op augustus 26, 2013, 10:58:10
Ik heb bij de UD5005 van mij wel vaker dat het geluid een seconde of twee uitvalt.
Voornamelijk met DVD's en soms ook met Blurays en bestanden afgespeeld via een USB-stick.

Soms gaat de speler daarna compleet in standby  :?

Ik heb echter nog geen zin en tijd gehad om deze aan te bieden ter reparatie.

pppfffff moeite (herkenbaar)  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Morrison

Citaat van: jowa op augustus 26, 2013, 10:58:10
Ik heb bij de UD5005 van mij wel vaker dat het geluid een seconde of twee uitvalt.
Voornamelijk met DVD's en soms ook met Blurays en bestanden afgespeeld via een USB-stick.

Soms gaat de speler daarna compleet in standby  :?

Ik heb echter nog geen zin en tijd gehad om deze aan te bieden ter reparatie.

Dat geluid is me bij de laatste HP film ook opgevallen, ongeveer 2 sec of langer zelfs geen geluid!
Mijn garantie is alleen al verlopen :( weet dus niet zo goed wat ik er mee moet...

Ik heb nu de laatste firmware wel geinstalleerd, deze stond er nog niet op. Ga nog eens testen of het is verbeterd.
Marantz SR6004/UD5005
B&W 684,686,HTM62
BK XXLS 400
Pioneer 4280XD
Sonos ZP90