Marantz WEAVE: ZR6001 icm ZC4001 ????

Gestart door bramdg, juni 19, 2009, 20:23:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bramdg

Hallo iedereen,

Heeft iemand evaringen (positief of negatief) met het Marantz WEAVE systeem ZR6001 icm ZC4001
Een vriend van ons heeft daar sterkte intresse om zen muziek overal rond te sturen in zen huis.

Blijkbaar is het wel niet meer te bestellen (hier in Belgiƫ allesinds niet meer) - en daar het toch zo oud niet is en in 2006 nog een award gewonnen heeft. ....
Dus mocht het iets heel goed zijn kan er nog eens een zoekttocht beginnen ook  :|


Dus als iemand erwat over kwijt wil ......Post hier al jullie bevindingen of andere tips

Groetjes

Bram
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

pameijer

Wel jammer dat (zo het lijkt) het Weave-systeem van Marantz niet echt doorgebroken is. Toch wel een makkelijk systeem om op te zetten! Meer info hier: http://www.hifi.nl/nieuws/37815/Marantz-Hifi-via-stroomnet.html

Ik kwam er op omdat ik in een 2e-hands winkel in Groningen de ZC4001 te koop zag voor een klein prijsje, maar die doet dus weinig zonder Weave.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

sattie

De ZC4001 is niet los te gebruiken, je moet een ZR6001 hebben om deze te kunnen gebruiken.

Michiel1

Ik heb mijn marantz zr-6001 op dit moment op marktplaats staan en is te koop, krasvrij

Ik zoek advies voor mijn SR-6001, deze is met hdmi, maar de power led blijft knipperen

JohnWx

Citaat van: sattie op mei 28, 2013, 20:01:16
De ZC4001 is niet los te gebruiken, je moet een ZR6001 hebben om deze te kunnen gebruiken.

jawel hoor alleen geen netwerk maar je kan er een mp3 speler op aansluiten of een andere bron
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.