herkenning blurayspeler

Gestart door aquanijn, februari 24, 2013, 18:42:55

Vorige topic - Volgende topic

aquanijn

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en heb een probleem met de herkenning van mijn UD 7006.
Iedere keer als ik mijn SR7005 inschakel en mijn blurayspeler aanzet krijg ik op mijn
tv alleen het Marantz logo. de speler wordt dan niet herkend.
Ik heb de speler aangesloten via hdmi naar de sr7005 en die weer via hdmi naar de tv.
Nieuwste firmware geinstalleerd en de receiver gereset naar fabrieksinstellinge n maar
zonder resultaat.
De bron staat goed ingesteld.Ik heb ook al verschillende hdmi-kabels geprobeerd.
Na diverse keren zowel de speler als de receiver aan en uitgeschakeld te hebben en de
hdmi-kabel aan en afgekoppeld te hebben,krijg ik dan eindelijk het beginscherm van de
speler.
Heeft iemand misschien een idee?  notworthy notworthy
m.v.g. Wim

Audiotic

Hmmm, daar zouden we stap voor stap doorheen moeten lopen. Als niemand een oplossing heeft kunnen we wel een keer bellen, stuur dan maar een privé-berichtje.
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

aquanijn

Bedankt voor je snelle reactie, ik ga nog wel het een en ander proberen.

M.v.g. Wim. byebye'

jeroenw

Wat voor tv heb je? Ik heb hetzelfde probleem maar dan met een ud5007. Wordt er knettergek van. In mijn topic kun je ook het een en ander al lezen.... Heb net weer wat geplaatst...

Gr. Jeroen