SR6007 geen geluid wel beeld blu ray

Gestart door SR6007, december 19, 2012, 19:04:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SR6007

Hoi Marantz liefhebbers,

Na lang twijfelen gekozen voor een nieuwe SR6007. De oude Harman Kardon AVR 4000 deed het nog prima, maar is analoog. Dus die gebruiken we voor tuinfeestjes...

Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar zag mijn probleem er niet bij staan.

Voor de thuisbios heb ik een beamer en een blu ray speler aangesloten op de SR6007. Alle stappen doorlopen en als eerst hoorde ik de internetradio, dus hij doet het! Toen uitgezet, even andere dingen doen. Bij het opnieuw opstarten vroeg hij of er een firmware update mocht plaatsvinden, dat heb ik gedaan. Vervolgens de blu ray gestart en helaas: wel beeld en geen geluid?!

Lijkt op een hdmi probleem (de hdmi setup staat wel op avr) of kan de update een probleem veroorzaken?

Alvast hartelijk dank voor jullie reacties.

Steve

Het is ook een hdmi probleem.

Om blu-ray fullHD te willen bekijken zou je HIGH SPEED HDMI kabel moeten aanschaffen.

Suc6 ermee

SR6007

Hoi Steve,

Ik had al een goede kabel, dat was het probleem niet. Het was een instelling op de bluray speler. Omdat mijn vorige receiver geen hdmi had, ging het geluid gescheiden van het beeld, via een optische kabel. De instelling in het bluraymenu stond nog op geluid en beeld gescheiden...

Draait nu dus als een tierelier, vanmiddag nieuwe frontspeakers en een nieuwe sub ophalen!

Steve

die staan bij nog op de verlang lijst. trouwens zou graag een hele nieuwe speakers set willen..
ik wacht op gaston van de postcode loterij.. stupid