marantz 1603

Gestart door Bas1957, december 29, 2012, 10:38:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bas1957

Hallo allemaal

Ik heb een Marantz 1603 reciever en ben hier heel erg gelukkig mee , prachtig geluid in combinatie met een Quadral speakerset.
Maar nu wil ik graag mijn reciever aansluiten op het internet om echt van alle mogelijkheden van de reciever gebruik te kunnen maken.Nu staat mijn reciever te ver weg van mijn router om een bedrade aansluiting te maken.
Nu las ik op het internet over de mogelijkheid om internet via het stopcontact aan te sluiten.
kan misschien iemand mij vertellen of ik op deze manier mijn 1603 kan aansluiten op het internet.
En als deze mogelijkheid er is, dan zijn er 2 verschillende mogelijkheden, namelijk met een snelheid van 200 mbs of 500 mbs, welke zouden jullie mij dan aanraden.

Mvgr.
Bas

JohnWx

maakt niet uit die snelheden haal je niet, zie je abonnement



werkt super die pluggen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Wel rechtreeks in stopcontact niet via stekkerdoos krijg je veel oranje en rood logootje ipv groen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

harteman

Ik gebruik deze.... http://nl.hardware.info/productinfo/98718/netgear-wnce2001

Zet wifi om naar ethernet. Kost ca Eur 40 en werkt bij mij perfect.

Groet,
Harteman

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.