SR7001 - Volume per input/bron instellen

Gestart door frankvanwessel, december 26, 2012, 14:00:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

frankvanwessel

Dag,
Inmiddels enkele jaren in het gelukkige bezit van de SR7001. Aangesloten bronnen variëren van een Humax voor HD tv, laptop, dvd-speler, etc. Sinds kort is hier de Apple TV bijgekomen.

Bij het switchen tussen deze bronnen ervaar ik een enorm volumeverschil. Met name Apple TV klinkt bij het afspelen van muziek via iTunes match harder dan bijv. de humax.

Is het mogelijk om op de SR7001 het default volume per bron (anders) in te stellen, zodat ik na het wisselen van de bron niet telkens handmatig het volume moet aanpassen?

Hoor graag!

Gft Frank

Cornelis1921

 hello Hoi Frank, ondanks het feit dat ik jouw vraag niet kan beantwoorden, welkom hier. Ik hoop dat jij je snel thuis zult voelen op dit en meest illustere audioforum van de lage landen. clown1
Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Vlearmoes

Helaas kan dit niet.........maar je hebt zelfs verschillen tussen verschillende radio en tv zenders, de ene DVD of BD is de andere niet.......je zult aan de knoppen moeten blijven draaien  :yes:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Maus

Of het volume van bijv. de Apple zachter zetten.