IR werkt niet meer

Gestart door RJM, december 09, 2012, 20:41:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RJM

Ik heb een Marantz NR1501. Van de ene op de andere dag werkt mijn afstandsbediening
niet meer. De 1501 pakt de Infraroodcommando's niet, zo lijkt het.
De afstandsbediening zend wel uit, althans de rode lampjes lichten op.
Heb IR wel op ENABLED staan, maar hij reageert nergens op.

Bekend probleem?
Heb ik iets over het hoofd gezien?
Of wordt het een reparatiecentrum (iemand een betrouwbare in de regio Den Haag?).

Dank alvast voor evt. reactie.

Marantz 81

Heb ik ook wel eens gehad met men ud5005 en bleek in de manual te staan dat je afstanfsbediening kon programeren op 2 verschillende uitzendfrequentie,s

RJM

Dank Marantz81. Ga eens kijken in de manual...

RJM

Manual levert niks op.
Wachten maar op een brainwave van een forumgebruiker.

bas focal marantz

Dat probleem ken ik en ook opgelost .

is geen probleem maar een knop ingedrukt op de ab na het stanby knopje ingedrukt te hebben .

Je hebt de ab toen apparaat standby of uitstond waarschijnlijk op een knop gedrukt bd cd tuner ofzo  , je moet op AMP in dat vakje drukken als apparaat op standby of uit staat .

Lukt het niet of snap je het niet pm je telnummer maar .



 

RJM

Bas, hartelijk dank voor je moeite.
Helaas heeft het niets opgeleverd, dus mocht er nog iemand zijn die een briljant idee heeft,
ik houd mij van harte aanbevolen.  :yes:

bas focal marantz

Citaat van: RJM op december 17, 2012, 17:39:11
Bas, hartelijk dank voor je moeite.
Helaas heeft het niets opgeleverd, dus mocht er nog iemand zijn die een briljant idee heeft,
ik houd mij van harte aanbevolen.  :yes:
Mocht ie tzt weer werken wil ik wel eens weten wat het was .

In een ander topic las ik iets met apparaat resetten naar fabrieks instellingen .
Was een SRxxxx was ook iets mee .

RJM

Wonderlijke gebeurtenis: tijdens het opstarten van de NR1501 de volumeknop ingedrukt gehouden op de AB, en alles doet het weer. Vreemd, niets over terug te vinden in de manual, dus raadselachtig. Hoe dan ook, dank voor het meedenken!