final s220 afstellen

Gestart door Dutchmuscle, december 12, 2012, 18:32:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Dan denk ik dat je weer een nieuwe klus hebt  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WilliamB

Leuk, ik woon nog geen 15 min van Eindhoven. Kan wel een keer een filmpje komen kijken, maar verder kan ik je niet helpen.
Je hebt meer aan het advies van "StadiumIII" Die heeft mijn sub ook opnieuw (ver)geplaatst en afgeregeld.

Komt goed.  pompom

Veel succes. Gr William
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Dutchmuscle

Gisteren bij een maat van me geweest.
Hij heeft een denon receiver met jbl boxen en sub.
Zijn sub heeft een lfe uitgang op de sub maar had het aangesloten met een y adapter kabel.
Ik heb dat voor hem varandert eraf gehaald en gewoon in de lfe alleen gedaan en wat instellingen goed gezet voor hem.
Bij hem deed zijn sub het niet goed zei hij maar nu wel pompom nu ik zelf nog  nopompom 8-)
Mijn sub heeft geen lfe uitgang op de sub maar heb hem in de line in gedaan wat hetzelfde zou moeten zijn.
Nu heb ik zijn y adapter kabel mee genomen om te kijken of dat misschien verschil maakt bij mij.
Als het goed is zou dit niks uit moeten maken of wel???

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marvin

3db hogere output ofzo, verder niets nee.