NR1603 Flac bestanden met meerdere kanalen

Gestart door hanslinux, oktober 23, 2012, 08:14:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hanslinux

Weet iemand of een NR1603 flac bestanden op een usb stick of op een dlna server, met meerdere kanalen af kan spelen? Ik krijg alleen maar stereo sound.

JohnWx

Citaat van: hanslinux op oktober 23, 2012, 08:14:36
Weet iemand of een NR1603 flac bestanden op een usb stick of op een dlna server, met meerdere kanalen af kan spelen? Ik krijg alleen maar stereo sound.

Je moet het wel als multi-channel flac opslaan op de stick
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

hanslinux

Ik heb het als multi-channel flac  opgeslagen op de stick. Als ik de utility MediaInfo gebruik dan zie ik dat er meerdere audio kanalen zijn.

JohnWx

hier haak ik ook af de hometheater kinderen zijn straks uit school (werk) en zullen je vast helpen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

dacht ook interessant over te komen met mijn Multi Flac opslaan  :lol:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Vlearmoes

Gewoon stereo opslaan en de reciever op multy-kanaal zetten
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

hanslinux

Marantz ondersteuning heeft aangegeven dat uitsluitend stereo flac bestanden afgespeeld kunnen worden. :-(