Marantz PM45

Gestart door Lexscheepers, oktober 21, 2012, 23:20:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lexscheepers

Hallo,

Ik heb deze zomer een oude Marantz PM45 versterker een warme week buiten gebruikt, en na die week is hij ermee op gehouden. Ik heb hem nu weer nodig, vandaar dat ik er nu op terug kom.

Als ik de versterker aanzet geef hij een normaal klikgeluidje, en 2 sec later geeft hij een klik zodat de boxen aan gaan, je hoort de speakers ook een zachte 'boem' geven. Er komt daarna ook een hele zachte ruis uit de speakers, redelijk normaal zou je zeggen.

Maar als ik dus een mp3 of radio aansluit, hoor ik helemaal geen muziek oid, alleen maar die hele zachte ruis.
Ik heb al gezocht naar losse weerstandjes, maar tot op heden niks gevonden. Ik ben geen elektronica of audio techneut, dus vroeg me af of iemand van jullie weet wat ik kan doen. ;)

SB_Marantz

Hoog tijd voor wat onderhoud.............
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

HAL9000

 stupid  waar woon je in Nederland?
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Lexscheepers

Dicht bij Eindhoven. Is het veel repareren/vervangen? of kan ik beter een andere versterker kopen.

HAL9000

Moet je  even aan s.b  vragen  die woont  omg nijmegen.   Maar  ik zal een STk module  zitten,  en bij deze types  worden de voedingen wat warm.  Hier en daar een elko transistor  en die  STk module  denk ik.

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

JohnWx

Citaat van: Lexscheepers op oktober 22, 2012, 18:36:50
Dicht bij Eindhoven. Is het veel repareren/vervangen? of kan ik beter een andere versterker kopen.

Philips service center  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

HAL9000

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!