Aanschaf gebruikte SR8002 goede keuze, en waar op letten.

Gestart door EvoX, augustus 06, 2012, 21:34:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EvoX

Kan een gebruikte SR8002 op de kop tikken want ik ben de Pioneer VSX-1020 helemaal zat  :eerie:

Goede keuze deze SR8002 (zilver) en waar moet ik op letten... (kan geen passende smiley vinden)

Alvast bedankt


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

De Pioneer heeft in principe meer mogelijkheden en is nieuwer 
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

EvoX

Citaat van: John Wx op augustus 06, 2012, 21:36:27
Wat is er mis met de Pioneer ?

Was in het bezit van een ZR6001 maar daarvan was de optische ingang door mijn toedoen stuk gegaan. Om budgettaire reden heb ik gekozen voor de Pioneer, maar achteraf heb ik daar spijt van. Krijg het geluid niet naar mijn zin  nopompom

Vandaar dat ik graag terug wil naar een Marantz.

JohnWx

Citaat van: EvoX op augustus 06, 2012, 21:46:35
Was in het bezit van een ZR6001 maar daarvan was de optische ingang door mijn toedoen stuk gegaan. Om budgettaire reden heb ik gekozen voor de Pioneer, maar achteraf heb ik daar spijt van. Krijg het geluid niet naar mijn zin  nopompom

Vandaar dat ik graag terug wil naar een Marantz.


Wat is de prijs die je ervoor over heb als ik vragen mag ?

Als je specifieke vragen heb over het geluid niet naar je zin (instellingen) komen de antwoorden van zelf, denk dat het een instelling is



vr gr stereoman
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

EvoX

Ben inmiddels in het bezit van een nieuwe SR7005  :-D

Dank voor jullie reactie's

Marvin


EvoX

Vragen mag ik hier wel afvuren toch  :-)

Pas na eerst de gebruiksaanwijzing te hebben gelezen natuurlijk  :-D

WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

JohnWx

Citaat van: EvoX op augustus 07, 2012, 22:16:28
Ben inmiddels in het bezit van een nieuwe SR7005  :-D

Dank voor jullie reactie's

ja jij bent een lekkere je het een A je wilt B maar je neemt een Z  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Vlearmoes

En nu Ron contacteren voor het Audysey afstellen/inmeten  :kwijl: :kwijl:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v