lichtsterkte display sr 8002

Gestart door djusty, juli 20, 2012, 02:06:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

djusty

Heb nu de SR 8002 zo'n drie jaar naar ten volle tevredenheid in bezit .
het enige minpuntje wat me begint te irriteren is dat de display steeds slechter afleesbaar word. In
normaal daglicht al zeer slecht af te lezen . iemand hier ervaring mee of een oplossing voor dit probleem.

grt Eric

Cornelis1921

#1
Citaat van: djusty op juli 20, 2012, 02:06:16
Heb nu de SR 8002 zo'n drie jaar naar ten volle tevredenheid in bezit .
het enige minpuntje wat me begint te irriteren is dat de display steeds slechter afleesbaar word. In
normaal daglicht al zeer slecht af te lezen . iemand hier ervaring mee of een oplossing voor dit probleem.

grt Eric
hello Hoi Eric,
Mijn bijna 7 jaar oude SA8400 liet na amper 5 jaar hetzelfde probleem zien. frusty :eerie: Maar 3 jaar is wel erg jong voor dat fenomeen.
Ik hoop dat mijn "18 maanden oude" SA8003* een langere levensduur qua zichtbaarheid van het display in petto heeft en dat vragen vele gebruikers van apparaten met fosforidegas(?)-displays.
Helaas kan ik je geen oplossing van de hand doen als het hier om gaat. nopompom
Succes en de groetjes, Cor.
P.S. Misschien dat SB of HAL eens hun licht hierover kunnen laten schijnen.
* Plankmodel geweest.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

djusty

@ Cor
Nee geen plankmodel , gewoon netjes uit de doos. Baal er best wel van want ik neem aan dat een display wel een dure aangelegenheid zal zijn

grt Eric

djusty

Vandaag contact gehad met de reparatiedienst in Elst . Hier werd verteld dat het display op "discontinue " en dus hoogst waarschijnlijk niet meer in europa aanwezig is . Vreemde zaak voor toch een redelijk nieuw model . In Elst hadden ze er nog wel liggen a 27 euro ex btw . Binnenkort toch maar een bezoekje aan wagen , gelijk de firmware even laten updaten dan maar want die staat  nog op V33. Ging in een moeite door werd mij verteld zonder al te veel extra kosten . Ben benieuwd

Cornelis1921

Citaat van: djusty op juli 27, 2012, 04:07:33
Vandaag contact gehad met de reparatiedienst in Elst . Hier werd verteld dat het display op "discontinue " en dus hoogst waarschijnlijk niet meer in europa aanwezig is . Vreemde zaak voor toch een redelijk nieuw model . In Elst hadden ze er nog wel liggen a 27 euro ex btw . Binnenkort toch maar een bezoekje aan wagen , gelijk de firmware even laten updaten dan maar want die staat  nog op V33. Ging in een moeite door werd mij verteld zonder al te veel extra kosten . Ben benieuwd
Die lui in Elst zijn de rotsten niet* en ook daar moet de schoorsteen (ervan) roken.
Groetjes en succes, Cor.
* Heb i.i.g. nog geen wanklank vernomen w.b. Audioservice Elst.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *