Fisher type TFM300

Gestart door erik1950, juni 24, 2012, 08:57:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik1950

Heeft er iemand weet van deze tuner ik raak er niet echt uit maar dacht gelezen te hebben dat het een gedeelte buizentuner is  dit las ik ;Fisher TFM-300 TUBE RADIO FM STEREO MPX MULTIPLEX TUNER
De Fisher Professional Series model TFM-300 FM-Multiplex Hybrid (Tube & transistors circuit) Tuner Golden Synchrode Triode RF front end Mullard RCA 6HA5 getest @ 120, twee Nuvistor 6CW4 is getest @ 90 & 100. Niveau en muting-Selector voor Filter / Stereo / Auto / Mono bedrijf RCA-uitgangen: Main, record Unit vermogen: 105-120 volt bij 50/60 Hz Afmetingen: 15 "breed x 12"

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

3de weees ssssss  er zuinig op
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950

t'zal over de afvoerbuis gegaan hebben zeker

thepioneer

Lekkere forumvervuiling dit.
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

JohnWx

Citaat van: thepioneer op juni 24, 2012, 11:03:17
Lekkere forumvervuiling dit.

tis ze eigen topic hij vraagt ik antwoord  byebye
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950

ja maar ben nog niet veel wijzer geworden of het een buizenversterker is  ik dacht toch dat tube  buis betekende , en dat heeft niets met forumvervuiling te maken

Marvin

Ik gok maar wat...
Buizen in de voorversterking en transistoren in de eindversterkerking?

JohnWx

Citaat van: marvin op juni 24, 2012, 12:06:07
Ik gok maar wat...
Buizen in de voorversterking en transistoren in de eindversterkerking?

Dat staat er ook in de 2 linken

Als ik helemaal in de war ben druk op een paar toetsen

1= g
2= o
3= o
4= g
5= l
6= e

en enter

hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950

#10
ik kon het niet vertalen  en kon de tekst niet selecteren om te vertalen .
ben  er achter gekomen dat het  een Golden Synchrode voorkant (1 6HA5 en twee 6CW4s) en transistoren in de rest van de schakeling heeft

Marvin

En ik heb het niet eens gelezen. :-D

erik1950

ja Marvin  je ziet  maar , je steekt hier nog wat van op :-P

Marvin

Daar zit hier wel een limiet aan hoor.

erik1950