JP48, bedankt voor je reactie, je gaf me enige hoop dat het toch nog goed zou komen, want inderdaad: aan de achterkant zit een schakelaar, en die stond op System - fout dus! Ik heb hem op Int gezet, en .... helaas, nog steeds hetzelfde probleem. Ook in de derde stand Ext is het probleem niet opgelost.
Ik vermoed dat het probleem hem toch echt in de afstandsbediening zelf zit. Het lichtje aan de bovenkant van de ab licht niet op wanneer ik op een toets druk, terwijl dat toch wel voor de hand ligt (batterijen zijn goed, ik heb ze doorgemeten). Ik heb een paar afstandsbedieningen van andere apparaten (andere merken ook) waarvan het lampje bij gebruik normaal niet oplicht, maar bij de meeste is dat toch wel het geval. Kun jij voor me kijken hoe dat zit met de ab van jouw cassettedeck? als je die hebt tenminste.
Intussen ben ik aan mijn volgende Marantz probleem toe: een dvd-speler DV6200 die ik een paar maanden geleden gekregen heb, 'voor de onderdelen, want hij leest helemaal geen schijfjes meer, misschien dat jij er iets aan hebt'. Het ding heeft de laatste maanden in de garage gestaan, in de vrieskou - en dat lijkt hem goed gedaan te hebben ! Ik besloot vandaag de speler eens binnen te zetten, en te kijken of ik er nog iets mee kon. Dus ik stop er een cd in, en verdomd - hij doet het ! Slaat wel regelmatig over, maar dat is in de meeste gevallen wel te verhelpen.
Nogmaals bedankt,
Asta