Superscope MS-60 Stereo-Quadrophone Music Center

Gestart door NICOR, mei 11, 2012, 20:42:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NICOR


SB_Marantz

Wel eens gezien....
Vind je het mooi dan zou ik zeggen go for it anders laat gaan laat gaan.

Quadrofonie is mijn ding niet vandaar dat ik ook alle grote Quadro receivers weer heb laten gaan.
Ja ...ook de 4400.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

NICOR

Juist op the bay gekocht is het niks dan laat ik hem wel weer gaan,gewoon ander kleur van lichten aanbrengen :yes:

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

NICOR

Miss houden,prijs was laag,zag er wel speciaal uit met die pickup erop

JohnWx

Citaat van: NICOR op mei 11, 2012, 23:05:56
Miss houden,prijs was laag,zag er wel speciaal uit met die pickup erop

als ik zoiets zie denk ik niet "speciaal" maar meer van wat moet je en kan je ermee ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

NICOR

radio luisteren en platen spelen



Had nog nooit zon model gezien of van gehoord,dacht bieden en twas bingo

Is er iets dat ik niet weet?

Het is geen echte Marantz!

NICOR

Stond al dagen aan 1 euro ofwel een toppertje oftewel een wegsmijtertje,

Niets is wat het lijkt he :yes:

HAL9000

Heel  leuk ding voor  de  liefhebber. 

Quadro moet  je  inderdaad  van houden.  De  receivers  van marantz  zijn denk ik wel  de  beste  kwalitatief  gezien. En prestatie  gewijs  gezien!

Ik vind mijn 4400  nog altijd  een van de mooiste  receivers. 


Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

HAL9000

Citaat van: HAL9000 op mei 12, 2012, 00:47:42
Heel  leuk ding voor  de  liefhebber. 

Quadro moet  je  inderdaad  van houden.  De  receivers  van marantz  zijn denk ik wel  de  beste  kwalitatief  gezien. En prestatie  gewijs  gezien!  in vergelijking  tot  andere  merken die  quadro  produceerde.

Ik vind mijn 4400  nog altijd  een van de mooiste  receivers.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

NICOR

Ik kan niet tippen aan jouw recivers he,zal me 80 euro kosten zeker HLP

HAL9000

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

JohnWx

Citaat van: NICOR op mei 12, 2012, 00:38:18
radio luisteren en platen spelen



Had nog nooit zon model gezien of van gehoord,dacht bieden en twas bingo

Is er iets dat ik niet weet?

Het is geen echte Marantz!

jij bent een genieter  :yes:


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

NICOR

Superscope MS-60

Die Auflösung meiner Hifi-Geräte-Sammlung geht weiter, versteigert wird mein sehr gut erhaltenes und vollfunktionstüchtiges Superscope MS-60 Musiccenter, eine echte Rarität, technische Daten aufzuzählen erspare ich mir, diese dürften Hifi-Enthusiasten bekannt sein. Das Gerät ist gereinigt, sämtliche Birnchen wurden erneuert. Der Plattenspieler ist mit einem Shure-System ausgestattet.Der Versand erfolgt sehr gut verpackt und gepolstert.

Suberb and rare Superscope MS-60 in very good optical and cleaned condition, fully working, all bulbs were changed. The sound is amazing!
Shipping inside the EU is 32EUR.
Eine sichere Verpackung für den Versand ist selbstverständlich!




Dit had hij erbij geschreven,antwoord op je vraag normaal wel,heb hem nog niet,moet  nog betalen zelfs maar vandaag niet dan eerst nog achter een 5220  :yes:

JohnWx

Citaat van: NICOR op mei 12, 2012, 08:36:02
Superscope MS-60

Die Auflösung meiner Hifi-Geräte-Sammlung geht weiter, versteigert wird mein sehr gut erhaltenes und vollfunktionstüchtiges Superscope MS-60 Musiccenter, eine echte Rarität, technische Daten aufzuzählen erspare ich mir, diese dürften Hifi-Enthusiasten bekannt sein. Das Gerät ist gereinigt, sämtliche Birnchen wurden erneuert. Der Plattenspieler ist mit einem Shure-System ausgestattet.Der Versand erfolgt sehr gut verpackt und gepolstert.

Suberb and rare Superscope MS-60 in very good optical and cleaned condition, fully working, all bulbs were changed. The sound is amazing!
Shipping inside the EU is 32EUR.
Eine sichere Verpackung für den Versand ist selbstverständlich!




Dit had hij erbij geschreven,antwoord op je vraag normaal wel,heb hem nog niet,moet  nog betalen zelfs maar vandaag niet dan eerst nog achter een 5220  :yes:

Marantz hunter
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.