Ik heb de subwoofer nu ruim 2 weken spelen en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben!
Afwerking en aansluitgemak is top! Levering is ZEER compleet en alles wat je je maar kunt bedenken zit erbij. Levering ging snel door een vroege order van de verdeler.
Extreem knallen doet hij niet, kan wel, maar is geen gehoor in samenspel met de bescheiden bassoutput van de driades.
Wat hij wel doet, en dat is het belangrijkste, is heel netjes aanvullen, en een klein beetje liften op het laag van de driades. ik filter hem af op ong 60hz waarvan ik op gehoor afga, ik denk dat de driades daar beginnen af te vallen. De gain komt niet voorbij 10u.
De subwoofer laat zich heerlijk mengen in het geheel en doet dit op onmerkbare manier. Dit maakt het haast onmogelijk om te zeggen of er een sub speelt. TOT je hem uitzet. en dat bevalt mij zeer goed.
Vooral mijn Jazz profiteert van de toevoeging, na wat stellen en verplaatsen heb ik nogsteeds de definitie in de bass snaren, maar nu meer meer fundament! Erg mooi.
maar heb natuurlijk ook getest met rap en het betere stampwerk. Dit gaat ook zeer goed! Had hier liever een drieweg systeem bij gehad welke ook in het 150~50hz gebied goed lucht verplaatst om meer gebruik te kunnen maken van de potentie van deze sub.
Ik zal eindelijk eens wat foto's maken van deze set en opstelling, want het ziet er naaruit dat de verhuizing nog even op zich laat wachten
Al met al ben ik bijzonder tevreden met mijn aankoop, en zie mij, om het stereo positief te beinvloeden mij nog wel eens zo'n ding bij kopen! Maar dit doe ik pas als ik helemaal ben gesettled en blijkt dat het nodig is, of ECHT meerwaarde gaat brengen.