NA7004 - Registration en Airplay upgrade vraag

Gestart door winastatler, maart 12, 2012, 10:48:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

winastatler

Hallo iedereen,

ik ben pas recent in de Marantz-wereld (en dus ook op dit forum) terecht gekomen en ben sinds enkele weken de trotse bezitter van een PM7004 versterker met een NA7004 netwerkspeler.

Nu had ik graag die NA7004 ge-upgrade met Airplay, wat me op het eerste zicht niet lukt. Mijn toestel zegt me "Not registered". Ik vermoed dat ik mijn netwerkspeler eerst moet registreren, maar waar? Registratie op marantz.com lijkt me voorbehouden aan US citizens, terwijl de marantz.eu website zegt dat ik de Airplay upgrade moet uitvoeren vanop het toestel en met geen woord rept over registratie.... Heeft er hier soms iemand raad/tips?

Bij voorbaat bedankt voor alle nuttige info!

Wim (België)

Exxar

Hallo Wim en welkom op het forum!

Die upgrade, doe je dat via het gewone firmware update gedoe?

Ik heb zonet eens de online handleiding van de NA7004 bekeken, en daar wordt er eigenlijk ook niets gezegd over airplay...

Exxar

Dit ben ik tegen gekomen via de Marantz.co.uk website.
Er stond een link naar airplay, en dan kon je een toestel "upgraden"

https://airplay.marantz-upgrade.eu/en/

en bij het formulier kun je ook België invullen.

winastatler

Hallo,

bedankt voor je reactie! Ik ben eens op die link gaan kijken, en daar vind ik inderdaad een webformulier dat ik kan invullen (danku!) Maar helaas.... de webform wil mijn gegevens niet versturen want hij zegt "please select a paiement mode". Maar ik kán geen paiement mode selecteren want in dat vakje staat "free of charge" !  aaarrrggg... :-)

Wim



Exxar


winastatler


Die is helaas niet aan te vinken; 't is een gewoon tekstveld, geen checkbox :-(

Heb wel een emailadres gevonden op de website en heb hen gemaild. Ben benieuwd...

Exxar

Raar, ik kan daar een bolletje aanvinken.

Heb je al met een andere browser geprobeerd? Met mijn Internet explorer 9 zou het theoretisch gezien moeten lukken.

winastatler


Zou het dat zijn... ik zit met firefox onder Linux, maar 'k zal 't eens proberen onder windows. Zou me inderdaad niet verbazen als dat de oplossing zou zijn.

Alvast bedankt voor de tip! Ik ga rebooten en keep my fingers crossed ;-)

Wim

winastatler


Fantastisch! 't Probleem was inderdaad de combinatie firefox/linux; onder windows is 't registreren gelukt!

Vanavond eens kijken of ik ook de upgrade effectief kan doen.

Bedankt voor de hulp!

Wim