netsnoer voor PM 7001 KI en SA 7001 KI

Gestart door grendel, januari 01, 2010, 15:36:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Firedre

Sorry, ik probeer maar mee te denken  nopompom
Marantz PM7001
Marantz SA7001
Monitor Audio BR5
Chord Cobra3
Chord Carnival SilverScreen

Marantz 81

je zou hier eens kunnen kijken  http://www.hifisuply.nl   :-)


heb het zelf nooit geprobeerd ,maar ik kan mezelf haast niet voorstellen dat een voedingskabel iets met de klankkleur zou doen  :no: meer dat de kabel afgeschermd is en het geen ivloed kan hebben op de overige kabels die erlangs lopen ,als ik zo,n afgemonteerd kabel zie van 80 euro is het niks bijzonders ,gewoon paar standaard stekkers en een extra mantel om de kabel heen ,verder misschien het voordeel dat de aders wat dikker zijn

grendel

Met het randaardeverhaal in het achterhoofd is het misschien beter om naar een goede stekkerdoos te gaan zoeken?
Helaas ben ik niet zo technisch en door het twee of driepinnenvraagstuk zou het zonde zijn om een snoer aan te schaffen wat niet optimaal benut kan worden. :|

Marantz 81

je hebt geen aarde aansluiting 

alleen Fase/Nul  , trekt de stekker van sa of pm 7001 er maar eens uit

Musicman

Beste grendel.

Ik heb goede resultaten behaald met de "Supra" kabels.
Ze zien er niet uit, maar het is een eerlijk en vriendelijk geprijste kabel.
Als je handig bent en deze zelf in elkaar zet met goede netstekkers (Bals, furutech of Oyaide) heb je voor een redelijk bedrag een paar mooie netsnoeren. :wink:

OP "hifi.nl" is een 7001KI set besproken ("getest") met dit soort kabels en ben het eens met z'n oordeel.

Succes!!
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

TurboMarco

Citaat van: Totofan op januari 03, 2010, 12:50:18
Ik lees wel vaker artikelen over netsnoeren, wat ik niet begijp, is als je een cd/versterker van pakweg boven de €1500,00 koopt mag je toch verwachten dat er een degelijk netsnoer aan zit.
En die zit er dan ook aan .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)