geluid over boxen opeens maximaal

Gestart door oetspiek, augustus 28, 2011, 14:11:48

Vorige topic - Volgende topic

oetspiek

Hallo,

Wij hebben een  SR 6200 met de volgende problemen, configuratie is digitale sat(Vu+ duo) ontvanger optisch verbonden met de SR 6200 en sat verbonden via hdmi met tv.
In het begin wat last van ruis over de boxen maar niet hinderlijk met wat ploppende geluid, nu gaat volume plotseling naar maximaal. Je kunt je wel voorstellen dat je last krijgt van je gehoor met hartkloppingen.
Receiver een paar dagen van stroom afgehad en opnieuw ingesteld, geen resultaat.
Volgens mij wil het wel via direct source maar weet het niet zeker.

Wat kan er aan de hand zijn? Is het te repareren, maar waar? (regio Groningen).
Wat zijn de kosten. :oops:

Stadium III

Tijd voor vernieuwing !

Ik zou hem niet meer ter reparatie weg brengen, dit omdat de kosten meestal niet meer opwegen tegen een nieuwe reciever
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WimPeu

Je zou hem even naar Anne Doedens in Eelde kunnen brengen. Die repareren alles. Krijgen ook de meeste reparatie's van winkels uit de regio. Ik heb er ook geregeld wat heen gebracht altijd weer perfect gerepareerd. Als het duurder dan €50,- gaat worden bellen ze altijd netjes op om te vragen of het OK is of niet.

Is nog familie van mij maar dat staat er los van.  8-)

http://www.annedoedens.nl/

Anne Doedens repareert radio's, televisie, video, monitoren, CD-spelers op vakkundige wijze en op basis van No-Cure No Pay. Anne Doedens is gevestigd in Eelde, bij Groningen.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES