pm14 brugbaar?

Gestart door rudolf, juli 13, 2011, 16:26:55

Vorige topic - Volgende topic

rudolf

De pm 14 bezit een voorversterkeruitgang,en de eindtrappen zijn los te koppelen en appart aan te sturen.
De vraag is nu zijn de eindtrappen te bruggen?

Daar waar een sm17 dit wel kan via de btl schakelaar.
Wat gaat er met de dempingsfactor gebeuren in btl mode?

Maurice

Ik denk het niet, aangezien dit een echte stereo versterker is (pre en eind in één). De SM17 is een eindversterker, en het is logischer dat die deze mogelijkheid wel heeft (2x SM17 = 2 x mono dan).
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

wat er gaat gebeuren met de BTL ?

hier een linkje waar ze het over hebben

http://forum.audiofreaks.nl/index.php?action=printpage;topic=12282.0
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

rudolf

Ok dank voor het meedenken.
Ik denk zelf ook dat het niet kan.
Zou het wel kunnen dan kon je er over nadenken om er een pm14 bij te kopen met de huidige prijzen en eens wat te experimenteren.
11 jaar geleden nieuw gekocht voor 7000 gulden ha ha dan neem je geen twee om eens te kijken of dat bevalt.

JohnWx

Citaat van: rudolf op juli 19, 2011, 19:37:53
Ok dank voor het meedenken.
Ik denk zelf ook dat het niet kan.
Zou het wel kunnen dan kon je er over nadenken om er een pm14 bij te kopen met de huidige prijzen en eens wat te experimenteren.
11 jaar geleden nieuw gekocht voor 7000 gulden ha ha dan neem je geen twee om eens te kijken of dat bevalt.

kijk ook altijd naar koopjes maar nog niet tegen gekomen  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject