Marantz PM 16 versus een PM 7000

Gestart door JeroenLeeuwarden, juni 14, 2011, 22:08:26

Vorige topic - Volgende topic

JeroenLeeuwarden

Beste mensen,

Ik heb mijn pmc speakers eens geluisterd icm een mooie zware accuphase versterker. Gaf toch een wat beter geluid dan mijn eigen pm 7000. Duh. nopompom Anyhow, dat geluid wil ik graag benaderen.  Ga ik met een pm 16 ipv een pm 7000 veel 'winst' maken mbt tot mijn geluid?

Luisteren is dé optie natuurlijk om hier achter te komen; dat wordt ff lastig te organiseren vandaar mijn vraag hier.

Dank bij voorbaat voor jullie inzichten.
Marantz pm 7000, cd 6000 ose, st 6000, dv4200 ose, PMC db1+s, Norstone stands, van den Hull the track speakerkabel.

JohnWx

Citaat van: JeroenLeeuwarden op juni 14, 2011, 22:08:26
Beste mensen,

Ik heb mijn pmc speakers eens geluisterd icm een mooie zware accuphase versterker. Gaf toch een wat beter geluid dan mijn eigen pm 7000. Duh. nopompom Anyhow, dat geluid wil ik graag benaderen.  Ga ik met een pm 16 ipv een pm 7000 veel 'winst' maken mbt tot mijn geluid?

Luisteren is dé optie natuurlijk om hier achter te komen; dat wordt ff lastig te organiseren vandaar mijn vraag hier.

Dank bij voorbaat voor jullie inzichten.

:yes:

hij is zelfs in een test vergelijken bij onze oosterburen en werd iets hoger bekroond, voor wat het waard is natuurlijk zo een test

heb hem gehad en is echt een beeeeeeeeeest
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

Altijd voor accuphase gaan......... redface sorry  :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op juni 14, 2011, 22:44:54
Altijd voor accuphase gaan......... redface sorry  :schater:

die is er nu niet dus is een semi Accuphase ook mooi :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject