aansluiten bd5004 op sr6200

Gestart door henkrbb, mei 18, 2011, 21:58:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

henkrbb

wat is de beste manier om de bd5004 aan te sluiten op de sr6200 voor de meest optimale weergave van beeld en geluid?

JohnWx

Citaat van: henkrbb op mei 18, 2011, 21:58:56
wat is de beste manier om de bd5004 aan te sluiten op de sr6200 voor de meest optimale weergave van beeld en geluid?

heb je een tv met HDMI ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

henkrbb


JohnWx

Citaat van: henkrbb op mei 18, 2011, 22:57:56
ja

Die met HDMI

En geluid digitaal neem ik aan weet alleen niet of je last krijg van lip sync probleem
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

henkrbb

kan je mij uitleggen wat een lip sync probleem is? Ben maar een beginneling.  :lol:

JohnWx

Citaat van: henkrbb op mei 19, 2011, 07:32:20
kan je mij uitleggen wat een lip sync probleem is? Ben maar een beginneling.  :lol:

ik ben ook niet thuis maar als je beeld zie komen de woorden niet sychroon over want bij een receiver met HDMi geeft het beeld een signaal af van er kan gesproken worden en gaat het meestal gelijk


anders geluid op de ouderweste manier RGB of Coax video alleen gebruik je de HDMi niet die er wel voor bedoeld is
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Beeld via hdmi naar de tv,-en het geluid met de 7.1 analoge uitgang op de 7.1 analoge ingang van je receicver.
Nu weet ik niet of dat allemaal aanwezig is op je bluray en/of op je receiver. Geen tijd om op te zoeken, ben aan het werk.  :-)

Marvin

Ik vind dat JWX niet in dit soort hypermoderne topics mag posten...  :-D

JohnWx

Citaat van: marvin op mei 19, 2011, 18:27:13
Ik vind dat JWX niet in dit soort hypermoderne topics mag posten...  :-D

iemand zal toch de eerste klap moeten opvangen  :angel: hier op het forum
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Aangezien de BD5004 geen analoge 7.1 uitgang heeft zal het de digitale coax aansluiting worden om het geluid naar de 6200 te krijgen.
Op deze manier zal je dus wél van het HD beeld kunnen genieten maar niet van de nieuwe geluidsformaten die Bluray met zich meebrengt. Zou je dat wel willen, dan is dit de verkeerde speler.