bij DTS 'protect'mode

Gestart door hampo, april 17, 2011, 12:23:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hampo

besten, ik heb een marantz SR5500 en die gebruik ik al een aantal jaren naar volle tevredenheid, met name voor HT.

echter:
sinds kort springt de versterker bij het kijken naar films bij 'pieken' in het geluid (explosies etc) op de protect mode. Na afloop van de scene herstelt de versterker zich...tot de volgende aktiescene
Raar genoeg is dit een probleem van de laatste tijd, en komt deze bovendien niet voor als ik het geluid analoog laat binnenkomen op de versterker.

hebben jullie enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Stadium III

Zitten de kabels nog allemaal goed ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

hampo

Voorzover ik na kan gaan wel: ik heb immers analoog wel gewoon geluid. Verder zouden dan twee kabels niet goed moeten zitten: zowel die van de pc als ook die van de bluray speler...

heb je wellicht nog een andere suggestie? of bedoel je een kabel in de versterker zelf?

Stadium III

Nou jah het zou kunnen dat er intern iets aan het verslijten is of er een LS kabel tegen een andere aankomt
Je zou eens contact kunnen opnamen met Hal9000 hier op het forum hij is onze techneut en die kan hem eventueel voor je maken

Verder zijn eventeel de kosten die je moet maken tov nieuwe reciever niet meer rendabel en is het tijd voor upgrade's !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

hampo

okee dank voor je info -  ik loop volgende week wel even bij de winkel naar binnen, wellicht kunnen zij een passende oplossing bieden!