Wadia i170 dock

Gestart door Jeroen, maart 21, 2011, 13:10:40

Vorige topic - Volgende topic

Jeroen

Hoi ik heb een vraag, ik kan voor 250euro een wadia i170 overnemen weet iemand of dit een goeie investering is. Ik heb al de nodige reviews van gelezen en geen enkele is negatief.

Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

xander32

Jouw feedback wel maar soms niet in welke woorden jij die vat :wink:.

Sander.
Citaat van: jwx op maart 21, 2011, 13:24:02
ik denk het wel

http://www.vi-fi.nl/downloads/200942wadia170itransport.pdf

maar mijn feedback is niet altijd goed  :angel:

scanspeakman

Citaat van: Jeroen op maart 21, 2011, 13:10:40
.......investering ...........

Het is geen investering maar een uitgave.   nonono Een investering is iets dat je koopt en vervolgens geld oplevert. Politici proberen het ook altijd zo te verkopen....alles is altijd een "investering". Investeren in sociale zekerheid blijft nog steeds gewoon geld uitgeven aan uitkeringen. violent1

Met audio net zo. Je koop iets en geniet er vervolgens van (of niet). Na verloop van tijd koop je iets nieuws als het stuk is, en werkt het nog wel dan kan je proberen het te verkopen. Je krijgt vervolgens in 99% van de gevallen een fractie terug.

Dus is een zo'n wadia een goede investering? Nee.....totaal niet. Kan je voor € 250,- veel plezier beleven aan zo'n ding? Dat denk ik wel. Maar koop liever een mediastreamer (squeezebox) met een los dacje en laat die van je itunes bibliotheek gebruik maken. Met een beetje zoeken geef je dan hetzelfde uit maar ik denk dat je betere kwaliteit krijgt.

Scanspeakman

Jeroen

Die squeezebox heb ik al en ik moet er nog een NAS bij aanschaffen daarom staat deze nog stof te happen, de ipod gebruik ik best vaak via mijn icube.
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.