Momenteel ben ik bezig met een nieuwe woning, en er is een extra kamer die dedicated ingericht wordt voor muziek luisteren (50%) en films kijken (50%). Doel is om zoveel mogelijk met HDMI 1.4 uit te voeren, misschien alleen de projector nog even niet.
Ok, het is niet groot, 5mx3m, maar ik denk dat het moet kunnen omdat de volumes meestal redelijk normaal blijven.
Ik moet hiervoor nog de receiver, front speakers en sub aanschaffen.
Qua functies denk ik sterk aan de SR7005, uiteraard ga ik nog eens luisteren maar het is wat lastig als de front speakers nog niet zijn bepaald.
Mijn belangrijkste vraag is of de SR7005 een set Martin Logans aankan. De Aerius is niet zo heel groot en daar is tweedehands nog voor een redelijke prijs aan te komen.
Mogelijk nuttig om dit te bi-wiren? Of maakt dit qua performance weining uit?
Speakersetup wordt als volgt:
Front: Nog te bepalen, mogelijk dus Martin Logan
Side Mission 77DS
Center Mission 73c
Rear: Mission 760i
Sub: nog te bepalen
Ik heb naar Martin Logan electrostaten geluisterd en was redelijk overdonderd door het geluid. Heb me altijd voorgehouden dat als ik de kans krijg hier een set van neer te zetten
Eén vraag.. ze moeten een meter van de achterwand staan, maar weet iemand of de afstand naar de zijwand iets minder mag zijn, of is dit ook kritisch?
Alvast bedankt voor tips en opbouwende kritiek omtrent deze setup.