remote app Apple voor Marantz SR7005

Gestart door Rwin, januari 14, 2011, 21:03:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rwin

ik krijg steeds een melding op mijn tv dat er een update is voor Airplay(apple) ik heb zelf een apple computer en een apple router maar een remote app van apple kan ik niet vinden en als die er is (schijnt echt wel zo te zijn) kan ik die dan op mijn macbook Pro zetten ?   Ik heb nl geen Ipod en wil van die melding af ?

wie heeft hier ervaring mee ?

OnkyoTrucker

Philips 46PFL5507 , Marantz NR1603, Marantz CD6004 en Dali Ikon 1 MK2 met Dynaudio Stand 3, Yamaha yst-sw015 en Ps3

Stadium III

Ik heb voor het android systeem ook al een App voor mijn aankomende SR
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Rwin

bedankt voor de tip op de marantz site voor de airplay app.
Ik vind het een heel hoog bedrag, 49 euro voor deze app, ze zouden deze als gratis service moeten toezenden op een versterker van 1700 euro. Daarnaast snap ik nog steeds niet hoe het werkt, ik heb een Apple macbook Pro maar daar werkt die app niet op, ik heb geen ipd of iphone en voor de macbook wordt je doorverwezen naar een app van denon, lijkt mij toch anders.
En hoe krijg ik die melding van die airplay update weg , regelmatig als ik de t.v. aanzet ??

kortom, ik snap het nog niet helemaal
(ik zet mijn Macbook wel gewoon op de versterker en met een optisch kabeltje heb ik een prachtige itunes collectie via de versterker, kosten 3,95)