composiet/component > hdmi?

Gestart door busyboy, februari 05, 2011, 16:06:32

Vorige topic - Volgende topic

busyboy

Hoi allen,
is het mogelijk om een invoerende bron via composiet of component, uit te voeren via hdmi? Het gaat om een sr4002.

rexp

De SR4002 kan geen component / composiet / S-video naar HDMI converteren.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

rexp

Ik ga nu ook twijfelen. De manual geeft aan dat het niet kan, maar het desbetreffende plaatje kan ook op het OSD slaan. Beetje onduidelijk.

busyboy

Ik snap die gebruiksaanwijzing ook niet helemaal. Ik ga het gewoon proberen. Moet ik dan nog speciale instellingen voornemen?

WimPeu

Je moet iig in het menu de (ik zeg maar wat) DVD speler die je op component 1 aansluit wel toewijzen. Ook het geluid (analoog of digitaal) aan je juiste ingang koppelen. Misschien ook nog even in het menu wat bijstellen bij de HDMI uitgang.

Succes!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op februari 06, 2011, 21:11:33
Je moet iig in het menu de (ik zeg maar wat) DVD speler die je op component 1 aansluit wel toewijzen. Ook het geluid (analoog of digitaal) aan je juiste ingang koppelen. Misschien ook nog even in het menu wat bijstellen bij de HDMI uitgang.

Succes!

Scart was toch wel een uitkomst  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

busyboy

Jo dank voor je bericht! Jammer dat de naam van de ingangen niet te programmeren is he? Dat had ik mijn laptop bijvoorbeeld pc kunnen noemen in het menu...  hello