Onderdelen (transformator) voor Tuner 74ST65 (of technsiche handleiding)

Gestart door mvervloe, december 13, 2010, 19:23:45

Vorige topic - Volgende topic

mvervloe

Heb een tuner 74ST65 waarvan de tranformator defect is.
Enig speurwerk leverde tot op dit moment geen bruikbaar resultaat op.
Heeft er iemand een idee waar er in Belgiƫ of Nederland nog onderdelen van een dergelijk toestel te verkrijgen zijn.
Ook een technische handleiding met de technische specs van de transformator zou al een hele stap in de goede richting zijn.

Ik hoop dat iemand me de goede richting kan uitsturen.

Dank

Marc

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mvervloe

Ik heb audioservice in Elst via mail de vraag gesteld of ze het onderdeel hebben.
Jammer genoeg geen reactie na meer dan een week, dus neem ik aan dat ze dit onderdeel niet hebben of niet te krijgen is.

Alle alternatieve suggesties worden in dank aangenomen.

Marc

lo

Ik zou ze even bellen als ik jou was. Dan weet je het eigenlijk pas zeker.

groet.

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: mvervloe op december 26, 2010, 12:20:15
Ik heb audioservice in Elst via mail de vraag gesteld of ze het onderdeel hebben.
Jammer genoeg geen reactie na meer dan een week, dus neem ik aan dat ze dit onderdeel niet hebben of niet te krijgen is.

Alle alternatieve suggesties worden in dank aangenomen.

Marc

ik zou even bellen want veel mail komt bij sommige bedrijven nog wel is in de spambox terecht en volgens mij zijn zei ook de enige die het je kunnen leveren

of bel Marantz even
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

HAL9000

Transformator defect??  in een ST-65?
Is het Zeker dat de transformator defect is?  en niet de spanningsregelaars...
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!