De nieuwe gekregen en aangesloten. Tot nu toe heb ik nog wel altijd gewoon beeld gehad. Dus dat probleem is verholpen.
Het probleem van de gekleurde ruis is nog altijd niet verholpen. De Marantz is dus nieuw, heb nu een derde splinter nieuwe HD TV aangesloten, (vond het design van Samsung maar niks) en nog altijd slaat het beeld steeds op die gekleurde ruis als ik de decoder voor de tweede keer aan zet. Als ik de decoder van de stroom af haal doet hij het weer, maar zodra ik hem uit en aan zet geeft hij dus nog altijd hetzelfde probleem. Zou denken dat het dus gewoon aan de decoder ligt, maar toen begon mijn Wii ook oppeens te switchen tussen gewoon Wii beeld en die gekleurde ruis wat niet meer op hield.
Heb al veel gespeeld met de resoluties van deze twee producten. Ook met de instellingen van de marantz. Heb de uitgaande resolutie op through/auto/1080i/720p geprobeert, maar er is geen verschil. Heb video Convert allemaal uit gehad, op Analog Only en Analog & HDMI. Ook bij de Function Input Setup heb ik zitten spelen. OSD Info aan en uit gehad. Component I/P aan en uit gehad.
Had voorgaand maar één HDMI kabel van een andere fabrikant om mee te testen, die ik om en om met de andere HDMI kabels heb verwisseld. Maar kan het echt zo zijn dat een bepaald merk HDMI kabel gewoon echt zo klote is dat er zulke problemen voorkomen? Ze zijn net nieuw, en tot op heden denk ik niet dat het erg veel uit maakt van welke fabrikant de HDMI kabels zijn. HDMI kabel is HDMI kabel, toch?
Edit: Software-matig? Maar waar zijn al die anderen dan met hetzelfde probleem? :p