velodyne

Gestart door huub1, december 29, 2011, 19:48:11

Vorige topic - Volgende topic

Stadium III

Ff een paar dingen
Welke speakers gebruik je en waarop
verder moet je weten wat het verzwakkingspunt is van je speakers
Dan moet je bij dit verzwakkingspunt gaan kijken waar dit is en je velo daar tegen aan gaan zetten
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

Citaat van: huub1 op december 30, 2011, 17:18:14
de velo is alleen bedoeld voor muziek. hij is via lfe aangesloten.volgens de verkoper de beste manier.
Ik zie dat jij een MF stereo versterker hebt. Op welke wijze je de Velo dan via "lfe" hebt aangesloten is mij een raadsel ... (die optie zit er niet op een stereo versterker, ook niet op jouw MF). Fijne verkoper was dat shutup.

Indien de MF een pre-out bezit zou ik de velodyne aansluiten met een stereo interlink (tulpstekkers) van de MF pre-out naar de input (rca) van de Velo.

xander32

Citaat van: Stadium III op december 30, 2011, 17:21:55
Ff een paar dingen
Welke speakers gebruik je en waarop
verder moet je weten wat het verzwakkingspunt is van je speakers
Dan moet je bij dit verzwakkingspunt gaan kijken waar dit is en je velo daar tegen aan gaan zetten
Verzwakkingspunt is het - 3(of 6) Db. punt  :wink:

Stadium III

Ben benieuwd  :-D

Maar goed ik woon een 30 min ongeveer van je vandaan en mocht je echt klem zitten dan heb ik nog wel ergens een gaatje  :-D

5.2.4

huub1

eerst een antwoord op xander. hij is ook aangesloten op de preout van mijn mf met een stereo interlink naar de lfe van de velo.
luxman l507u. versterker. plus 308cd  a32 tuner.
acoustic energy AE 1 signature. op de orginele stands.
velodyne dd10 sub.
micro seiki dd 40. platenspeler.

xander32

http://www.musicalfidelity.com/downloads/archived-manuals/English/a308crpow_eng.pdf

Blz. 4/7 >>> "left and right loop-output"  dat zijn volgens mij de pre-out (?) van de MF. Die verbinden met een ic naar:

Geheel rechts de witte en rode inputs/lfe.

xander32

Citaat van: huub1 op december 30, 2011, 17:33:59
eerst een antwoord op xander. hij is ook aangesloten op de preout van mijn mf met een stereo interlink naar de lfe van de velo.
Dat is dan al ok :yes:

huub1

stadium 111. ik zou dit biezonder op prijs stellen. onkosten plus wat extras is geen probleem.
velodyne dd10 sub.

Stadium III

Je hebt/krijgt een persoonlijk bericht van me

5.2.4

xander32

Citaat van: Stadium III op december 30, 2011, 17:40:41
Je hebt/krijgt een persoonlijk bericht van me

notworthy

Ben ff de manual in gedoken: cross en fase zijn alleen middels de remote en het tv scherm in te stellen. Gain kan handmatig.

huub1

heb de toezeging van stadium. voor volgende week. ik blij. :-) xander ook bedankt voor het mee denken.
velodyne dd10 sub.