Handleiding Marantz sr6004

Gestart door mcmurphy, augustus 30, 2010, 17:00:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mcmurphy

Hallo, heeft iemand  voor mij inzage in of een link naar een Nederlandse handleiding van de receiver SR6004? ik zou deze graag inzien voordat ik tot aanschaf overga, maar ik kan alleen handleidingen in andere talen vinden.

Met vriendelijke groet, Ronald


Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

mcmurphy

Citaat van: Stadium III op augustus 30, 2010, 18:14:47
wat wil je allemaal weten
Ik vind het prettig om via de handleiding diverse receivers te vergelijken, en ook om de luidspreker-setup alvast te lezen, hoe gaat dat, wat zijn de mogelijkheden etc....
Ook; wat kan het apparaat en wat niet. Bijvoorbeeld; geeft hij ook geluid door als hij stand-by staat?


Ronald

mcmurphy

#3
Als men nu zegt; de beste manier om receivers te beoordelen is om te luisteren in de winkel, dan heeft men gelijk.
Alleen door een zware operatie ben ik voor een tijd aan huis gekluisterd en als ik dan een nieuwe receiver moet hebben, is voor mij de enige manier om op internet te vergelijken dmv fora, gebruikersreviews etc. daar hoort voor mij dan ook het lezen van verschillende handleidingen bij... Er is vast wel iemand die een nederlands PDF'je hiervan heeft...

Ronald

mcmurphy

Geen reacties gehad....

wordt de SR6004 wel geleverd met een Nederlandse handleiding?

Ronald

Stadium III

Ja hij word geleverd met een NL handleiding !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

fred3543

#6
Citaat van: mcmurphy op augustus 30, 2010, 17:00:08
Hallo, heeft iemand  voor mij inzage in of een link naar een Nederlandse handleiding van de receiver SR6004? ik zou deze graag inzien voordat ik tot aanschaf overga, maar ik kan alleen handleidingen in andere talen vinden.

Met vriendelijke groet, Ronald

-net een nieuwe meegekregen van Saturn , even afwachten maar weer..
kreeg wel te horen dat de SR 6004 bijna niet meer leverbaar is - dus kun je beter om het boekje van de
Sr 6005 vragen.... :angel:
sr 6004 - bd 5004 - humaxhd5050c - panasonic Tx P42v20e - MA Silver RX6 - Klipsch surround+sub

mcmurphy

Beste fred,

Sorry voor de late reactie, ben op vakantie geweest.

Ik ga inderdaad voor de 6005 of de 7005, maar om andere redenen. Ik twijfel nog of ik netwerkradio wil.

Maar iig bedankt voor je aanbod.

Groet,

Ronald