Probleem met analoge uitgangen

Gestart door cz79, oktober 01, 2010, 08:53:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79

Beste Forumleden,

ik hoop dat iemand mij met het volgende probleem kan helpen;

mijn SA7001 is analoog aangesloten aan de receiver met een W&M AC01, ik ben zeer tevreden met het geluid echter als ik het volume op de receiver (bijna) volledig opendraai terwijl er  een CD aan het afspelen is, dan hoor ik die CD ook spelen als in de input selector naar 'Tape' of 'TV' zet, weliswaar heel erg zacht maar wel hoorbaar.

Dit lijkt mij niet de bedoeling en ik komer ook niet uit om dit op te lossen.

PS ik heb er geen last van maar ik ben er per toeval achter gekomen en het stoort me.

WimPeu

#1
Je hebt er geen last van maar het stoort je wel... :-o

Volgens mij is dit normaal,maar wie doet nou ook zulke rare dingen. CD opzetten van input wisselen en dan de volume op 10 zetten....als er geen problemen met je set zijn dan ga je toch gewoon een probleem zoeken....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cz79

Wat ik al zei, ik ben er per toeval achter gekomen en ik hoorde het dus, en dat stoort me...puur het feit dat er iets zit wat er niet hoort, ik weet ook wel dat ik dat normaal gesproken niet doe maar ik wil graag uitsluiten dat er ergens een defect is in mijn apparatuur.

WimPeu

Zoals ik al zei, het is normaal. Hebben volgens mij alle systemen. Niet aan storen gewoon genieten!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cz79

OK ga ik doen, bedankt voor je feedback!

cz79

Ik heb zojuist ook een ander topic geplaatst vwb melding 'no disc' SA7001, heb jij een flauw idee wat hier de oorzaak van is, WimPeu?