Marantz CD10 of de SA7001

Gestart door MO, februari 07, 2010, 13:36:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

Citaat van: Marco op februari 11, 2010, 00:08:50
Ik ben een van die mensen die een CD10 wat scherp vind klinken,als het dan toch een oudje mag wezen dan kies ik meteen voor een CD72mk2 ,deze is gunstig geprijst en klinkt erg goed,natuurlijk is deze zeker zo degelijk als een cd10.
Ik kom nog even terug op mijn eerdere uitspraak dat een CD10 wat scherp zou klinken,ik heb de CD10 icm Rotel,Audio Alchemy,en JVC beluisterd en ik vond het hoog niet zo mooi,nu ik de CD10 op een Sony TA-F770es beluisterd heb ben ik helemaal om  :yes: ,weg is de scherpte! ......ik den dat de vorige combi's gewoonweg niet goed voor mijn gevoel waren.
Ik geloof dus nog steeds in een match van componenten.
Ik heb daarom ook besloten de CD10 niet meer weg te doen.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

 stupid,


Tja , hoewel wij aardig op de zelfde lijn zitten wat betreft audio enz enz .

Snapte ik jouw eerdere bevindigen ook niet echt hoor Marco, wat betreft cd-10.  Ik heb het altijd een topper gevonden.

hey maar ik zie dat jij een heleboel in de verkoop doet .
Als ik vragen mag , hoe gaat je toekomstige set eruit zien?

Grtz  mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

EJT

Ik ben helemaal cd10 gek... hello
Dat dingspeelde alles weg wat ik tot dan getest/gerepareerd had.

Maar gezien zijn leeftijd ben ik met een recap bezig.
Er zitten veel Elna elcos in.
Ook zaten er 4 BlackGate baggerpotjes in waarvan er 2 lekten... violent1
Ik denk dat het allemaal Panasonic Fc wordt.

Toch heb ik het ervoor over omdat deze speler zo mooi gebouwd is met zware voeding en zwaaiarmloopwerk.
Als je het netsnoer omdraait en de uitgangopamps vervangt door de SSM 2131 is deze speler niet bij te houden.
Ik heb langere tijd een cd16 ernaast gehad die er niets tegen kon beginnen.

byebye
Marantz CD10
Accuphase C222
Accuphase P260
B&W 801 Matrix S3