LED TV mooi?

Gestart door SB_Marantz, juli 07, 2009, 18:10:02

Vorige topic - Volgende topic

MadVillain

Citaat van: SB_Marantz op juli 07, 2009, 19:56:58

We zullen eens gaan kijken wat zo'n O'LÉ (D) voorsteld.  :-D :-D

http://www.youtube.com/watch?v=NcAm3KihFho

Er moet alleen nog 1 nadeel aan oled hangen. En dat is dat ik dacht dat de levensduur van de blauwkleurende leds sneller achteruit gaan dan de andere 2 kleuren.

Stadium III

Citaat van: dmeerpa op juli 07, 2009, 20:16:29
Plasma's zijn inderdaad een stuk goedkoper, als je nu kijkt wat een 60" Pioneer nog kost, een groot jaar geleden was de catalogus prijs nog 8000€. Nu heb je ze voor bijna de helft  violent1

Merk ik hier wat irritatie ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marvin

Marvin

Citaat van: MadVillain op juli 07, 2009, 20:17:18

http://www.youtube.com/watch?v=NcAm3KihFho

Er moet alleen nog 1 nadeel aan oled hangen. En dat is dat ik dacht dat de levensduur van de blauwkleurende leds sneller achteruit gaan dan de andere 2 kleuren.

dan koop je gewoon een nieuwe, tegen de tijd dat dat blauwe lampje het niet meer doet is het grootste Olé scherm ook 1000 euro...

MadVillain

Zal best. Ik heb alleen geen zin om veel geld uit te geven en dan na 3 jaar een scherm hebben wat compleet verkleurd is.

Mijn Panasonic plasma is iets van 3 jaar oud en ik ben echt niet van plan nog een nieuwe te kopen. (alhoewel, 60" full hd is wel interessant  :roll:)

Marvin

ik ben gelukkig niet zo'n beeld-freak..
maar je hebt natuurlijk gelijk, zoiets doe je niet graag.

als ik naar mezelf kijk, ik heb een 26" lcd die toen 600euro koste.
daar heb ik nu een 42"full-hd plasma voor.

MadVillain

Op heb gebied van multimedia ben ik wel een freak. Dus ergens moet je een rem op zetten ;)
Home Theater is toch net iets (heel wat) duurder dan een 2e hands hifi set.

Wil ik dezelfde kwaliteit in surround als wat ik nu heb in stereo dan ben ik denk ik wel een 5 dubbele kwijt qua geld :(

Marvin

daar heb je een goed punt natuurlijk.

ik kan een goed scherm uiteraard wel waarderen, maar heb voor mezelf bepaald dat het met die beamer genoeg is.
pas als deze tv er mee ophoudt wordt deze vervangen....
maar dan wel voor een echt bruut scherm.
qua formaat wint die beamer het toch wel, tv voor het journaal ed.
beamer voor de films en games. (en sport natuurlijk).
je moet jezelf inderdaad een rem opleggen, er is namelijk altijd beter/mooier..... !

mars

oi

Ik heb ongeveer een maand geleden het laatste model 6 serie van samsung gekocht ( om precies te zijn de LE32B650) met alles d'rop en d'ran.   ( specificaties heb ik gister of eergister al in een ander topic geplaatst)

Maar om op de LED TV van samsung te komen.  Ik heb dus wel een beetje rondgeneust in het tv wereldje ( voor mij echt ,maar dan ook echt ,totaal onbekend terrein als 2CH man)
Ik vind het beeld van de LED van samsung echt helemaal oke :yes: en verder hebben ze dezelfde mogelijkheden als mijn TV.
Beelden van die led tegen over mijn lcd is; dat de led net zo strak en helder weergeeft als mijn lcd , maar iets rustiger overkomt , ik kan dit moeilijk uitleggen maar mijn lcd tv geeft uberstrak en helder weer .

Enfin LED van Samsung ; wat mij betreft dus erg mooi en ook erg plat, maar ik ben toch voor de wat goedkopere nieuwste lcd model van samsung gegaan omdat ik dan nog wat financieen over hou ( die ik dan weer in mijn stereo stop :yes: :yes:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Marvin

maar de 650 van Samsung is ook gewoon erg mooi....!
zeker die 32" ....  :wink:

mars

Citaat van: marvin op juli 07, 2009, 23:03:37
maar de 650 van Samsung is ook gewoon erg mooi....!
zeker die 32" ....  :wink:

oi

Ja ik geloof ook dat ik ''per ongeluk'' een hele goede koop heb gedaan. :lol:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun