MKII, .....??????

Gestart door crested budgie, juni 14, 2009, 14:23:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

crested budgie

Hoi,
Ik hoop dat ik nu geen domme  redface vragen ga stellen.  Hoe zit dit nu eigenlijk met al die types?  ikzelf ben in het bezit van een PM 84II en een CD94.  hopelijk zijn dit vrij goede toestellen, want ik ben vrij leek in deze materie.  ik heb mij bij deze aankopen een beetje laten meeslepen op het gevoel :roll:.  Maar ik ben aan het afwijken; hoe zit het nu eigenlijk met met al die MK en MKII, ed? Als ik informatie opvraag via internet zie ik telkens diverse "sub versies"!!!!  wat is nu feitelijk het verschil tussen een PM 84, PM84II en een PM84MKII?  ook bij de cd speler heb ik dezelfde vraag wat is het verschil tussen CD94 en CD94MKII?
bedankt voor de reacties,
SM en SC 11 (jaren '80), CD73, CD94ll, TT15,
ST64, Klipsch palladium PF37
SR7500, DVD7600, 5.1 klipsch volledig in-wall ook subwoofer

ll0ll

Je kunt hier in ieder geval wat plaatjes bekijken:
http://www.marantzphilips.nl :-D
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

crested budgie

deze zijn mij bekend, maar hierbij weet ik nog steeds niet of deze ergens in verschillen :no:
Ik ga er toch van uit dat er een verschil is tussen bv. een PM84 en een PM84II en PM84MKII? idem dito
voor de CD95 en CD95MKII?
SM en SC 11 (jaren '80), CD73, CD94ll, TT15,
ST64, Klipsch palladium PF37
SR7500, DVD7600, 5.1 klipsch volledig in-wall ook subwoofer

crested budgie

euh ik bedoelde de CD94 en 94MKII violent1
SM en SC 11 (jaren '80), CD73, CD94ll, TT15,
ST64, Klipsch palladium PF37
SR7500, DVD7600, 5.1 klipsch volledig in-wall ook subwoofer

Lapti

II en MKII is volgens mij gewoon hetzelfde.....

Ik heb em ook (de versterker) en vind hem persoonlijk uitermate goed! Voor iets beters moet ik denk ik wel 800 euro of meer uitgeven (nieuw dan)
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003