Marantz sr5002

Gestart door bef, januari 12, 2009, 16:21:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bef

goedemiddag, hier een vraag over de sr5002

Een maat van mij heeft een marantz dvd speler aangesloten op zijn sr5002 met een HDMI kabel, en vanaf de versterker een HDMI kabel naar zijn tv ( dit alles werkt )

dingen die ook aangesloten moeten worden :

sateliet ontvanger ( Svideo )
PC ( VGA )
beveiligings camera's 3x ( tulip )


is het mogenlijk om alles door die ene HDMI  kabel te sturen ?

de rede dat hij maar met één kabel wil werken is dat z'n TV in een apart meubel komt, waar als hij op een knop drukt de tv helemaal in een kast verdwijnt en teveel kabels naar de tv gaat dit vermoeilijken.

en als alles via die hdmi loopt, wil die ook graag hebben dat alles via 1 Svideo  loopt, zodat hij die met een draadloos kastje door kan sturen, naar zijn slaapkamer.

ikzelf denk dat ie veelste moelijk aan het doen is, maargoed, ik zou proberen dit uit te zoeken :)

dus de vraag in het kort is : kun je alle ingangen via 2 uitgangen laten lopen ? of is het :
Svideo in = Svideo uit
hdmi in = Hdmi uit

ik hoop dat het duidelijk is :)

gegroet stef
SR 7005 - UD 5005 - CC4001
Magnat Quantum 505 - 503 - 513
Magnat Betasub 30A

MadVillain

Ik neem aan dat dit geen stereo versterker is?  :wink:

WimPeu

Citaat van: bef op januari 12, 2009, 16:21:22
goedemiddag, hier een vraag over de sr5002

Een maat van mij heeft een marantz dvd speler aangesloten op zijn sr5002 met een HDMI kabel, en vanaf de versterker een HDMI kabel naar zijn tv ( dit alles werkt )

dingen die ook aangesloten moeten worden :

sateliet ontvanger ( Svideo )
PC ( VGA )
beveiligings camera's 3x ( tulip )


is het mogenlijk om alles door die ene HDMI  kabel te sturen ?

de rede dat hij maar met één kabel wil werken is dat z'n TV in een apart meubel komt, waar als hij op een knop drukt de tv helemaal in een kast verdwijnt en teveel kabels naar de tv gaat dit vermoeilijken.

en als alles via die hdmi loopt, wil die ook graag hebben dat alles via 1 Svideo  loopt, zodat hij die met een draadloos kastje door kan sturen, naar zijn slaapkamer.

ikzelf denk dat ie veelste moelijk aan het doen is, maargoed, ik zou proberen dit uit te zoeken :)

dus de vraag in het kort is : kun je alle ingangen via 2 uitgangen laten lopen ? of is het :
Svideo in = Svideo uit
hdmi in = Hdmi uit

ik hoop dat het duidelijk is :)

gegroet stef

Iik heb de SR-4002 gehad en volgens mij is de SR-5002 op een paar kleine puntjes (o.a Lip sync ed) na gelijk.
In dat geval gaan alleen HDMI input signalen ook over de HDMI out put. Alle andere inputs (S-Video Composiet en component) kunnen via de Component out naar een TV gestuurd worden. Dus even 1 extra kabeltje naar de TV trekken!!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

bef

Citaat van: WimPeu op januari 12, 2009, 16:30:59
Iik heb de SR-4002 gehad en volgens mij is de SR-5002 op een paar kleine puntjes (o.a Lip sync ed) na gelijk.
In dat geval gaan alleen HDMI input signalen ook over de HDMI out put. Alle andere inputs (S-Video Composiet en component) kunnen via de Component out naar een TV gestuurd worden. Dus even 1 extra kabeltje naar de TV trekken!!

okay, ik snap wat je bedoeld, maar is het dan ook mogenlijk om alles via meerdere uitgangen te doen ? dus :
dvd : HDMI
beveiligings camera's : component out

en dan alles nog via 1 Svideo zodat hij alles draadloos door kan sturen naar z'n slaapkamer ?
SR 7005 - UD 5005 - CC4001
Magnat Quantum 505 - 503 - 513
Magnat Betasub 30A

sattie

Zie blz 34 van de engelse handleiding.

Sander

Dit kan niet

S - video kan wel  geconverteerd worden naar component
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

bef

dat dacht ik inderdaad al :) hij probeert het té moeilijk te doen.

dan weet ik voldoende bedankt allemaal :)
SR 7005 - UD 5005 - CC4001
Magnat Quantum 505 - 503 - 513
Magnat Betasub 30A