Oi Berard hi-5
Bedankt voor de reactie , maar zoals je ziet reageer je eigenlijk wel op een heel oud topic .
Ik heb namelijk al maanden geleden een set mc-systems m3's gekocht , maar ik had daarvoor eerst de pm8000 verkocht , en na een zoektochtje kon ik de door mij begeerde CLASSÉ CAP-101 kopen in de laatste versie .
En daarna heb ik dus de m3's gekocht .
Verscheidene mensen van dit forum , maar ook een ander forum zijn al bij mij wezen luisteren , en zonder uitzondering eigenlijk, vond iedereen deze combinatie hoe ik hem nu heb , van grote klasse
Onder aan elk berichtje van mij , zie je een lijstje met merken , dat lijstje heet je audio handtekening, en dan kan je in 1 oogopslag zien wat de persoon voor audio set heeft, waar je op dat moment mee in gesprek bent.
Sommige mensen maken gebruik van de audio handtekening ,en anderen weer niet , dus dat is persoonlijk , ik vind het makkelijk als ik het bij andere zie .
Maar in mijn geval en eerlijk is eerlijk ben ik ook best wel trots op mijn setje
dus deze mag gezien worden
En als je naar hoofdstuk ''de dikke elco'' gaat zie je bovenaan een sub boord , dat gaat over meet en greets bij elkaar , en daar kan je foto's en verslagen van o.a. mijn set vinden.
o ja en welkom en veel plezier he, op het maranzt forum!!!
mvg mars