Mordaunt short 308 subwoofer

Gestart door MauriceV, november 25, 2008, 20:36:01

Vorige topic - Volgende topic

MauriceV

Ben van plan om een subwoofer te kopen.

Op dit moment kan ik mooie set van Mordaunt short kopen een 308 subwoofer + 2 speakers type 302
zijn er hier mensen die dit hebben draaien , zelf heb ik een RS 7200 reciever + elac elt 110 speakers
volgens mij kan ik die kleine speakers hier prima mee combineren.

Wie heeft er ervaring mee of tips

Stadium III

Ik heb wel wat ervaring met MS en hun subwoofer

Het kan een mooie combenatie zijn met marantz maar de match met elac geloof ik niet zo in

Het instellen en afregelen lukt altijd met de speakers en subwoofer het blijft wel zo dat je een klank verschil blijft houden

De noch filter op de MS subwoofer is handig om een piek aan te pakken van de bass om een strakkere frequentie lijn te krijgen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

MauriceV

De subwoofer heb ik binnen , krijg er nog geen geluid uit en ik lees net in de Marantz handleiding dat ik
Source Direct in moet schakelen via het osd menu , dit lukt dus niet andere functies doen het wel . nopompom

Nu heb ik hem al een tijdje op het osd menu staan, en opeens doet ie heel raar geeft het menu maar half weer en doet helemaal niks meer, wat heb ik fout gedaan nopompom

Wie heeft hier een oplossing voor

Stadium III

5.2.4

MauriceV

Het is gelukt, was er ook een beetje klaar mee op een gegeven moment en hulp via msn
s Direct stond aan , en nog paar dingetjes die nie goed waren, nu doet ie het dus, en klinktwel mooi met een filmpie. pompom

Stadium III

5.2.4

Maurice

Ik denk zelf dat de combinatie goed moet werken. Daarnaast is Elac ook geen verkeerde combinatie met Marantz, maar het moet wel je smaak zijn.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude