voetstukken

Gestart door greg, oktober 18, 2008, 13:43:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

greg

Goedemiddag,

Heb ze dan eindelijk binnen de Belgisch Hardstenen "voetstukken", gelijk maar effe fotootjes gelpaatst.







Onder de steen ligt een iets terug op maat gesneden stuk rubber, zodat het de steen iets meer diepte geeft en het optisch ook een stuk mooier oogt. Akoestisch ook een hele verbetering het "warrig laag" is een stuk minder dan voorheen. Wel moet ik nu de volumeknop iets verder opendraaien, maar gaat ik weer te ver "luid" dan wordt het toch weer wat "warrig" vreemdt???? Al met al een hele verbetering zeker i.c.m de SA7001 KI speler, die toch het hoog en ook het laag veel meer detail geeft.
Marantz PM7001 KI  Marantz SR8001  Marantz SA7001 KI  Marantz DV7001  Audio Physics Yara 2 Superior Squeezebox Classic

Maurice

Ziet er erg strak uit  notworthy
Wat kost zoiets nou?

Dat het laag bij hogere volumes toch weer warrig wordt, kan betekenen dat de versterker niet genoeg controle over de luidspreker heeft. Ook de akoestiek kan verder nog meespelen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

greg

De voetstukken kostten tezamen € 135,-

Ik krijg wel vaker de opmerking van " moet die versterker die zware zuilen gaan aansturen ". Is deze combi PM7001 (70 W) KI en de B&W`s 604 ( 200w aan 8Ohm) te licht ? En denk ook zeker dat er nog iets aan de akoestiek gedaan kan worden.
Marantz PM7001 KI  Marantz SR8001  Marantz SA7001 KI  Marantz DV7001  Audio Physics Yara 2 Superior Squeezebox Classic

Stadium III

Kijk mooie stenen !

Ik heb het hier ook onder speakers en subwoofer !

Alleen ik heb alles zelf gezaagd en had de tegels voor niks
Wat je al niet kunt doen met keukenbladen die verkeerd zijn  HB
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TurboMarco

Ziet er mooi uit hoor !!  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Totofan

Ziet er erg fraai uit  HB
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

mars

oi

Ja mooi, die op  maat gezaagde stukken belgisch hard steen.

Ik heb zelf ook op maat gezaagde stukken onder mijn mc-systems m3.

En dat het laag wat warrig wordt bij een hoger volume , klopt , dat is een kenmerk van de pm7001.

grtz mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

HiFi gek

Ziet er erg mooi uit zo met die zwarte stenen onder de zwarte boxen .

Ik heb zelf ook geéxperimenteerd met dat soort steen , maar dit gaf geen bevredigend resultaat .
Ik heb nu zelf betontegels onder mijn boxen liggen om klankmatige redenen .








Hier twee foto's in de huidige situatie .


Groeten  EDWIN  B