Ik heb gisteren de magnats van 28 jr oud maar eens onder handen genomen.
Het doek zat wat los op een paar kanten en is weer vast geniet
verder is het filter ook onder handen genomen en zijn er Audyn MKP-QS condensatoren voor de IT MKT's in plaats gekomen.
hier nog met de oude MKT's
Ook heb ik serie weerstand van 2.7 Ohm vervangen voor een 3.3 Ohm voor de tweeter.
De standaard demping materiaal van de laag sectie is vervangen voor dacron een synthetisch materiaal,voor de midden sectie is schapenwol voor in de plaats gekomen.
Ook de orginele aansluit terminals zijn vervangen voor exemplaren die banaanstekkers toelaten .
De zekering tbv tweeter beveiliging heb ik achterwege gelaten dmv een bypass op het scheidingsfilter.
Het resultaat,een fris mid/hoog zonder scherpte en het laag lijkt nog een stuk strakker dan voorheen,wat ik nog ga doen is de behuizing intern voorzien van loodbitumen en de sokkel onder de box vullen met zand en die verder afwerken met een mooie voet met dempers.
De orginele elco's heb ik bewust laten zitten ,deze zijn van het type glatt en voldoen prima.
Mischien dat ik nog wat aan de interne bekabeling ga doen,maar eerst eens een tijdje luisteren
greetz Marco